bulk shoppen in duitsland

chappie

VWC lid
Hoi stook liefhebbers ik vroeg mij af of er nog mensen op vwc zijn die op de drie verkoopdagen in duitsland de bekende werverkauf/lagerverkauf van grote verkoop punten bezoeken?.Ik zie daar genoeg filmpjes van op ytube staan waar mensen met dozen tegelijk naar buiten gaan tegen belachelijke prijzen.waar naar toe zouden jullie gaan weco nico etc.:bye:

Toen AVP nog online was, zijn er een paar AVP leden daar naar toe geweest.
Wie dat zijn weet ik echt niet.
Maar houd rekening met lange wachtrijen, langer dan de Aldi en Lidl net over de Duitse grens.

Wel jammer dat Zink dit niet heeft...

Maar houd rekening met lange wachtrijen, langer dan de Aldi en Lidl net over de Duitse grens.

Nou nu jij het daar over hebt zag ik wel een zink filmpje op ytube staan vandaag daarom kwam ik met deze vraag, dus schijnbaar doen ze het wel bij zink maar goed.en die rijen inderdaad in de kou uren of de prijs die kwelling goed maakt tja....

Nou nu jij het daar over hebt zag ik wel een zink filmpje op ytube staan vandaag daarom kwam ik met deze vraag, dus schijnbaar doen ze het wel bij zink maar goed.en die rijen inderdaad in de kou uren of de prijs die kwelling goed maakt tja....

Hou ook rekening met de afstand.
Zink is vanaf Tiel, afgerond 5 uur rijden en dan moet je ook nog terug.
En Weco zo'n 2,5 uur rijden.
En Nico zo'n 3 uur en 40 minuten rijden.

Als je alle tijd hebt, dan is het leuk om een keer te doen.
Vuurwerk hobby is leuk, maar ik hou het bij de Nederlandse winkels.

Net wat je zegt cigarman. Persoonlijk vind ik het niks om in Duitsland aankopen te doen, vlak over de grens is het gewoon gekkenhuis. Je kan beter duitsland verder in rijden, heb je veel meer aan.

Gewoon 30 min verder door rijden. Maar echt intressant is duits vuurwerk naar mijn mening niet, de freak acties in nl zijn vaak intressanter.

Ik zou het iig niet aanraden een ritje Duitsland. Ritjes naar de grotere verkooppunten ben ik niet geweest, misschien is het daar anders.

Mvg,

FexZy

Zink werksverkauf heet het, ze doen binnen alleen een beetje lastig over het filmen..

Hihihi ik was ook niet van plan om te gaan maar hier op vwc zijn er van die die hard fans ik was gewoon nieuwsgierig naar eventuele verhalen van onze leden. Trouwens was er tijd en geld om nou met een bestelbus consumenten vuurwerk naar de grens te rijden is ook nog een ander verhaal.:)

Ik vraag me af in hoeverre deze lagerverkopen gunstig zijn voor vuurwerkfreaks. Als je een pakket koopt van 75,-, wat voor de helft gevuld is met assortimenten / pijlenpakketten, zou 't mij tegenvallen. Ik betaal dan liever wat meer in de Duitse discounter, waar ik mijn cakes naar wens bij elkaar kan zoeken. Uiteraard wel een heel sfeervolle bedoeling als je de diverse youtube filmpjes van de lagerverkauf bekijkt.

De pakketten vallen als je youtube mag geloven, bij Weco, de laatste tijd steeds meer tegen. Zoiezo zitter er relatief kleine cakes in en heeeeel veel pijlen.

Je kunt ook nog tegen gereduceerd tarief losse producten kopen, maar ik zou er puur voor de road trip heen rijden.

persoonlijk vind ik de uitwerking van WECO niet al te best, er zijn maar een paar cakes zoals aligator die goed te nomen zijn, ik hou het ook lekker bij het nederlandse vuurwerk. Kwalitatief beter en qua prijs best goed als je een beetje zoekt.

Ik woon 5min van de grens af en ga elk jaar ff heen zo'n 15min over de grens en hier is het lekker rustig, maar Ik ga dan ook vrij vroeg in de ochtend heen, als je rond het middag uur er bent ja dan kan het nog wel eens chaos wezen, maar ook al is er chaos er is altijd genoeg:) over je vraag van dat bulk inkopen doen ben ik 1x geweest, met die rijen valt het allemaal wel mee ( ligt er net aan waar je heen gaat ) maar je kan idd voor zeer weinig veel meenemen je moet alleen niet staande gehouden worden want dan kun je alles weer inleveren waar geen NL beschrijving op staat en alles wat zij zien onder knal vuurwerk. Heb daar zelf geen ervaring mee, maar een aantal kameraden wel.

Ja dat lijkt mij nog het moeilijkste de goodwill van oom agent,als je daar met tig dozen in de bestelbus bij de grens aankomt.

Meeste cakes hebben tegenwoordig ook een NL beschrijving dus geen probleem.Zolang je maar niet meer dan 25 kilo hebt. :p

Ik zou zeker naar de Lagerverkauf's willen gaan alleen al vanwege de exclusieve knalproducten in Duitsland en de vette vulkanen. Maar ik ben zeer tevreden met de Posten Börse waar ik nu al een aantal jaren shop en de Aldi, Lidl enz. Ik ben zelf altijd pas ergens in de middag in Duitsland de 29ste en het is er nooit druk met vuurwerkkopers waar ik heen ga, zo,n 10 kilometer over de grens.

De posten Börse is trouwens een geweldige vuurwerkwinkel ze verkopen veel merken ook lesli vuurwerk trouwens maar dan voor de helft van de prijs vergeleken met Nederland en soms nog goedkoper.
Had vorig jaar bijvoorbeeld daar een pijlenpakket van Lesli gekocht voor 13,99 met 20 pijlen erin bleek later datzelfde pakket in Nederland 39,95 te kosten echt niet normaal.

Echt een leuk filmpje maar wat is dat toch met die kruit stress dat je als volwassene je jezelf ziet afzakken naar je jeugd en tiener verleden (tijdelijk):wink:Een soort van uitpakvirus slaat toe misschien tijd voor vwc om een dr phil topic te openen hihihi.maar goed vond dit filmlje echt sfeerverhogend.

snap als die heisa niet duits vuurwerk is niet echt bijzonder te noemen al krijg je het voor de helft van t geld

Zijn wel degelijk cakes die de moeite waard zijn en zeer gunstig geprijsd zijn. Ik snap wel dat er veel mensen in Duitsland gaan shoppen. Naderhand even een dikke curryworst wegkauwen en voldaan met een kofferbak vol vuurwerk weer naar huis.

Back
Bovenaan