bulk shoppen in duitsland

klopt maar het meeste is nou niet echt geweldig laten we eerlijk zijn , wat ik bestel tijdens de freak acties is 10x mooier en even duur al dan niet goedkoper dan duits vuurwerk

Dat klopt maar daar gaat het mij ook niet om eigenlijk.Ga al ruim 12 jaar naar Duitsland en gewoon dat sfeertje een hele andere beleving dan in Nederland. :)

Daar heb ie gelijk aan vuurwerkduiven, maar wat kwintos zegt ik ga ook heen voor het sfeertje en toch grappig dat je tussen de soep en aardappelen vuurwerk kan halen:p en neem altijd standaard zooi mee zoals die grote fonteinen die een meter of 4/5 gaan, laser fonteinen, alligator en dergelijke cakes en zo'n groot pakket voor 30,- das eigenlijk me standaard zooi die haal:p

Dat klopt maar daar gaat het mij ook niet om eigenlijk.Ga al ruim 12 jaar naar Duitsland en gewoon dat sfeertje een hele andere beleving dan in Nederland. :)

wij ook zon beetje. Gewoon met een heel stel, paar auto's lekker shoppen.
en dan ff gezamenlijk wat eten en kop koffie halen. Heerlijke dag :)

Altijd leuk om de 29e even langs de buren te wippen, woon er immers op 5 minuten van. Eventjes langs de Aldi, de Lidl, de Kaufland etc etc etc. Gezellig om even daar sfeer te proeven, de auto vol te laden met wat Reno's en een lekker brödje te halen :D

Ja, de sfeer is geweldig. Weegt voor mij echter niet op om naar Duitsland te knallen en ruzie te trappen met gierige Nederlanders voor een paar budgetcakes. New, ik maak liever een tripje naar Groningen om een paar mooie kortingen te scoren en te praten met een paar freals, kan me niet voorstellen dat de sfeer daar minder is. :)

Ja, de sfeer is geweldig. Weegt voor mij echter niet op om naar Duitsland te knallen en ruzie te trappen met gierige Nederlanders voor een paar budgetcakes. New, ik maak liever een tripje naar Groningen om een paar mooie kortingen te scoren en te praten met een paar freals, kan me niet voorstellen dat de sfeer daar minder is. :)

Als je een half uurtje Duitsland in gaat heb je geen ruzie en is er om 12uur smiddags nog genoeg:D

Zijn er eigenlijk geen trip video's van Nederlandse shoppers zou leuk zijn om de sfeer ff neer te zetten. Ben zelf een jaren België ganger wil uit mijn comfort zone maar Duitsland alleen in de laatste 3 dagen vind Ik nog een onwennig idee.

Zijn er eigenlijk geen trip video's van Nederlandse shoppers zou leuk zijn om de sfeer ff neer te zetten. Ben zelf een jaren België ganger wil uit mijn comfort zone maar Duitsland alleen in de laatste 3 dagen vind Ik nog een onwennig idee.

Zijn fonteinen etc. pas de laatste drie dagen te koop bij aldi/lidl?

Ik heb 0 ervaring met over de grens, maar dacht dat je daar nu al terecht kon?

Dacht dat nu toch wel duidelijk was dat ik mijn speelveld wil verleggen van belgie naar Duitsland ik weet dus niet beter dat vuurwerk de laatste 3 dagen mag .

youtube staat er vol mee zoek en gij vind :D

Zijn fonteinen etc. pas de laatste drie dagen te koop bij aldi/lidl?

Ik heb 0 ervaring met over de grens, maar dacht dat je daar nu al terecht kon?

Nee wat betreft de verkoop dagen ligt dat gelijk met Nederland.
Mijn ouders hebben een folder meegenomen bij de Lidl waar de vuurwerk verkoop bekend wordt gemaakt.
Als ik ff tijd heb, gooi ik hem wel ff onder scanner.

Als ik moet kiezen tussen Groningen en Duitsland, wordt het toch echt wel Duitsland. Maar ja als jij graag naar Groningen wilt moet je dat lekker doen.De sfeer in Duitsland is echt wel gezelliger dan hier in NL.Ga nog maar een jaar of 20 naar Duitsland,dus ik weet waarover ik praat.

Als ik moet kiezen tussen Groningen en Duitsland, wordt het toch echt wel Duitsland. Maar ja als jij graag naar Groningen wilt moet je dat lekker doen.De sfeer in Duitsland is echt wel gezelliger dan hier in NL.Ga nog maar een jaar of 20 naar Duitsland,dus ik weet waarover ik praat.

Is moeilijk met elkaar te vergelijken, het beste kun je het combineren. Zo gaan wij eerst naar Duitsland en op de terugweg langs Groningen. Beetje slim je verkooppunten kiezen en kwartiertje verder rijden dan de eerste en de beste Aldi.

Met de freak acties in Groningen heb je voor een hele goede prijs hele mooie cakes. De kwaliteit in Duitsland is gewoon minder en voor de cakes die wel heel goed zijn betaal je ook stukken meer. Daarom ideaal om te combineren. Stuk of 30 budgetcakes van een euro of 4 (Reno's) en wat vuurpijl pakketten/ wat ander leuk spul. En de kwaliteit cakes hier in Nederland halen.

Ik zal binnenkort onze 'trip report' van vorige jaar eens online gooien.

Back
Bovenaan