Buffalo

Goed dat je dit filmpje post Fred.

Wat mij naast de mooie kleurcombinatie opvalt, is het tempo van de cake. Deze is nagenoeg perfect: het ene boeket kan helemaal tot zijn recht komen en pas als het effect weg dreigt te raken komt het volgende boeket. Niet te snel, niet te langzaam en de effecten komen optimaal tot zijn recht. Heel netjes.

Wat een geweldig ding! grote boeketten, blijft lekker lang in de lucht hangen, lekker tempo...
Zat in mijn best of wildlife pakket van 80 euro, los zou ik hem niet kopen gewoon omdat mijn budget te klein is, maar wauw wat een ding!

Was echt zeer te spreken over deze cake, voor 30 euro wat ik ervoor betaald heb is het een waanzinnig mooie cake :)Boekketen zijn vrij groot en blijven lang hangen, de combinatie goud-blauw is ook top. Hoop volgend jaar weer op zo een actie, als is die kans klein.

Nog een filmpje van deze cake, gefilmd door rocket-freak
Kan bovenstaande post niet aanpassen dus dan maar een nieuwe post.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ook ik had hem dit jaar 2x voor 30 euro per stuk. Voor 30 euro vond ik het een leuke cake maar ik zou er niet meer voor neerleggen. Ik vond de boeketten namelijk niet echt groot en in tegenstelling van wat ik gewend ben van waaiers, was hij gewoon niet zo spectaculair, eerder een beetje traag.

Bij de pyro outlet store in Joure gaan ze weg voor 32,50 euro. Dit zijn echter wel de laatste exemplaren. Als je er eentje wil reserveren kan je een pm sturen naar PYRO OUTLET-STORE.

Nee klopt,de shop is nog niet online. Maar scootflyer zei ook dat je moest P.M.en.
Dan komt het vast wel goed,maar weet niet hoeveel ie nog heeft.

De site gaat inderdaad in november online. Dit is een soort 'opwarm' aktie, vandaar ook dat als je er éen (of meer) wilt je dit kunt aangeven via de pm en nog niet via de site.

edit: Net even geïnformeerd, er is nog een voorraadje Buffalo's aanwezig. Er geldt alleen wel op = op!

Laatst bewerkt:
Prachtige bak inderdaad, flink formaat ook en verwachting is daardoor ook bij omstanders best hoog. Met wind komt hij minder goed tot zijn recht, maar hij geeft alsnog wel een mooie met goud gevulde lucht!

Jammer dat deze cake uit de collectie is gehaald. Ik vond echt een van de mooiere waaiercakes, weet iemand of hij nog ergens te krijgen is?

Back
Bovenaan