Buckley

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1872
Artikelnaam: Buckley
Netto Kruitgewicht: 104 gram
Aantal Schoten: 8 schots
Effectomschrijving: Uit deze batterij schieten 8 schoten met prachtig rond gekleurde boeketten!
Tijdsduur: 13 sec
Stijghoogte: info volgt
Kartoninhoud: 24/1
Richtprijs: 13,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

1872_buckley.jpg

Demo 2016:

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom is richtprijs van de Colorful Explosion 10,00 euro en deze 13,95? Moet je als consument toch goed oppassen dat je niet door een importeur bedrogen gaat voelen.

Vond deze cake toch wel erg leuk, heeft een mooi effect.
Ik zie hem al leuke budgetcake.

Hele mooie budget topper met aparte kleuren die je niet vaak tegen komt.
Wel opvallend dat het een pyromould was.
Staat bij wij alweer op het lijstje voor volgend jaar.

waarom hoor je hier niet meer over? lekkere bak hoor. Mooie kleurtjes en met een beetje korting ook prima te doen. Misschien iets voor wolff om hier een iets grotere bak van te maken? voor een redelijk prijs. Want 13 euro voor 8 schoten is misschien wel de reden dat we hier niet zoveel van horen, maar ik vind het best wel mooi.
greetzz

Ik heb hem ook al besteld bij Huizen.
leuke cake voor in de voor-avond.

Afgelopen jaar voornamelijk WOLFF producten in de collectie gehad. Zeker niet tegengevallen. Komend jaar weer in combinatie met Rubro.

Prima cakes! Ik heb er nog een paar over van vorig jaar. Ze zijn pyromould dus vandaar de mooie ronde en stabiele effecten. Prijs is inderdaad wat fors, maar je krijgt er wel kwaliteit voor terug.

Gister gezien in Rijswijk. De kleuren zijn het beste aspect van deze cake. Zo zal ik hem ook aanprijzen in de winkel. Maar verder viel de boeketgrootte mij een beetje tegen, en vind ik het om die reden geen 15 euro waard voor zo weinig schoten. Gewoon een scheve prijs/kwaliteits-verhouding, ondanks dat het geen slecht product is.

Back
Bovenaan