Torrr
VWC lid
Dat had ik niet geaccepteerd.zelfde hier. Ik had ze ook maar kreeg de Miami Nights als vervanger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat had ik niet geaccepteerd.zelfde hier. Ik had ze ook maar kreeg de Miami Nights als vervanger
Ik vroeg nog of dit een degelijke vervanger was, had nog niet van die miami nights gehoord of gelezenDat had ik niet geaccepteerd.
Shit had dus even research moeten doen.. ging te snel en was drukDeze probeerde ze mij ook mee te geven, niet geaccepteerd. Baalde wel flink wat was specifiek voor deze brutal hierheen gekomen. Uiteindelijk voor de GVB Rambam gegaan als vervanger.
Geen assortiment kwam voor mijn gevoel in de buurt.
Herkenbaar. Zo helaas ook een paar verkeerde keuzes gemaakt. Het is niet anders. Gewoon genieten van het stoken.Shit had dus even research moeten doen.. ging te snel en was druknou niks meer aan te doen.
Lijkt erop dat alles wat Rubro aangeraakt heeft goud is dit jaarHeb er net één geschoten... Echt fucking goed deze zeg, wat een burst!
Ben echt heel benieuwd hoe ze het gedaan hebben.