Brussel 09-05-2009

moontan

VWC lid
waar: Brussel, Belgie
tijdstip: 23:00
firma: Feu & Métal
Max kaliber: niet bekend

23:00 paleizenplein Viering 20 jaar Irisfeest
vuurwerk

Onvervalst vuurtheater in het prestigieuze kader van het Paleizenplein. Het gezelschap Feu & Métal laat enkele pyrotechnische huzarenstukjes zien om dan het plein als het ware helemaal in vuur en vlam te zetten, in een adembenemende finale. De vuurwerkmakers hanteren nieuwe concepten in een ongeziene enscenering van het vuur. Een originele muziekcompositie dient als leidraad voor het vuurwerk.

http://www.fetedeliris.be/index.php?option=com_content&view=article&id=1&Itemid=46&lang=nl

Feu et metal heeft samen met Pyro4 uit Amsterdam het heropeningsvuurwerk van het Atomium ook in Brussel verzorgt. Dit was een ongekend spektakel toen.

enkele fotos van toen:

atomium_2.jpg

atomium_1.jpg

atomium_27.jpg

atomium_32.jpg

Filmpje van toen *KLIK*

Ik denk dat dit dan ook weer een grandioos spektakel wordt.. zoals het er nu uit ziet gaan we er wel een kijkje nemen!

nog iemand hier geweest. wilde zelf ook gaan maar op het laatste moment toch maar niet gegaan. gister was er ook vuurwerk in Beveren (vangelabbeek ) en in vilvoorde.

nog iemand hier geweest. wilde zelf ook gaan maar op het laatste moment toch maar niet gegaan. gister was er ook vuurwerk in Beveren (vangelabbeek ) en in vilvoorde.

Ik wilde wel gaan, maar op het laatste moment besloten toch niet te gaan omdat ik wat andere dingen te doen had.

Back
Bovenaan