Brussel 03-07-2010

03-Juli-2010 Vuurwerk te Brussel.

plaats : Brussel
wie : onbekend
wat : onbekend
waar : Luxemburgplein te Brussel
tijd : omstreeks 22.00 uur

bericht uit de media......

Op 3 juli zal in twaalf Belgische steden tegelijkertijd dezelfde dans opgevoerd worden, naar aanleiding van het Belgische voorzitterschap van de Europese Unie.

Onder het motto "België danst" zal in twaalf Belgische steden een dans opgevoerd worden die ongeveer 5 minuten zal duren, in navolging van een gelijkaardig initiatief in 2005 voor de 175e verjaardag van België.

In 2005 namen ongeveer 40.000 mensen deel aan het evenement. "We hopen dat het er nu evenveel of meer zullen zijn", was te horen op het kabinet van Olivier Chastel, staatssecretaris voor Europese Zaken.

De deelnemende steden zijn Hasselt, Gent, Antwerpen, Brugge, Leuven, Brussel, Luik, Namen, Charleroi, Doornik, Louvain-la-Neuve en Eupen.

De deelnemers zullen tussen 19.30 en 21.30 uur de danspassen aangeleerd krijgen, waarna de choreografie zal uitgevoerd worden.
Om 22.00 uur staat op het Brusselse Luxemburgplein, vlakbij het Europees parlement, nog een slotspektakel op het programma met vuurwerk en muziek.

Vuurwerk geschoten door Dewico en Pyro Design & Events.
rond de 500 bommen tot een max kaliber van 6inch.
alleen Gouden en Zilveren trauwerweides van Zink
duur van de show is rond de 3 minuten.

Zonder uitnodiging geen toegang tot terrein.

Laatst bewerkt:
Let wel!!!!!!

Ik ben ingehuurd door Dewico maar naar het vuurwerk voor Prins Willem Alexander zij 40ste verjaardag op Paleis het Loo en het vuurwerk voor de Bondespresident van Duitsland ( Gartenfeier Berlin ) mag ik nu ook bij Koning Albert II het vuurwerk verzorgen.

Vind het toch een eer............:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Laatst bewerkt:
Ik heb het vanaf afstand mogen bewonderen nadat wij klaar waren met ons vuurwerk.. Het zag er prachtig uit! :D

toch wel een rare gewaarwording.. Opruimen terwijl het op de achtergrond goed los ging.

Met ons, en jullie was er die avond nog een groot vuurwerk in Brussel.. ook die hebben we vanaf afstand gezien.

Drukke vuurwerk bedoening daar in het Brusselse haha...
wel erg lekker als je er woont of bij bent natuurlijk!

Gaat lekker Dieter! Succes ermee.

Back
Bovenaan