Brullende Schwiegermutter [Vuurpijl Ass.] [Uitloop]

Tunit

VWC lid
2_cameocollection_2007_nl_27.jpg

foto: vuurwerkmuseum.nl

Artikelnummer: NL439
Artikelnaam: Brullende Schwiegermutter
Aantal Pijlen: 6 pijlen in zak.
Effectomschrijving: Krijs pijlen.
Richtprijs: € 13,50
Verpakkingseenheid: onbekend.

Laatst bewerkt:
zo hee dat had ik niet verwacht fluiten erg hard en gaan erg hoog!
deze tog in me lijstje zetten!

ik had ook 2 pakken hiervan gekocht, en vond dit toch wel hele goede gil pijlen hoor, de screaming girls van evuco zijn al een paar jaar niet meer te krijgen hier en deze zijn bijna net zo goed alleen de prijs is een stuk hoger.. maar dat is beter als niets.
dit jaar neem ik ze weer want ze gillen echt heerlijk, vooral mooi ook om 10:00.

Het zijn wel echt leuke fluiters zo te zien! Maar wat mij opvalt: Die dingen gaan bijna horizontaal man!!
Kan best link zijn toch?
Kan het ook mis hebben hoor, wil ze nl. wel halen dit jaar.

lijken bijna wel van die americaanse homade whistling rockets.
ik mis alleen een knal of iets dergelijks op het einde.

Wat een lange gil zeg. Heb ze daarom maar ook besteld dit jaar. En ik moet zeggen, ze zijn groter dan ik dacht :D

Heb er voor de vergelijking een Sun Warrior bij gezet, maar je ziet alsnog het verschil niet echt goed:
PC300076.jpg

Dikke pijlen. Helemaal als ie halverwege uit elkaar klapt. Dit was gelukkig maar bij één pijl want het gaat bij mij om de langdurige fluit. Maar wat een knal zeg!

Vond deze toch een klein beetje tegenvallen.

Pijlen stegen hij niet goed op, maar elke keer scheef. De gil is wel super, gaat ook heel lang door, maar vond er niet veel verschil in zitten in vergelijking met de Cruise Rockets van dynasty. Voor die prijs hoef ik um dus geen 2e keer, koop mooi wat meer cruise rockets :)

Ik heb deze pijlen, na goede verhalen gelezen te hebben, dit jaar maar eens aangeschaft, twee pakken.

De fluit was erg fel, alleen vind ik ze levensgevaarlijk. Naar horen zeggen zou de stabiliteit verbetert zijn dit jaar. Hier heb ik echter niks van kunnen merken. Na een meter of 3 op te stijgen boog hij mooi af om vervolgens met een snoekduik weer naar beneden te suizen en op de grond nog even door te gaan.

Na twee pijlen heb ik de rest maar in de grond vastgestoken, want het was echt geen doen. gelukkig stond ik op een groot veld omdat ik het zekere voor het onzekere wilde hebben. anders had het misschien minder goed afgelopen.

Wat mij betreft een afrader en hij komt er hier nooit meer in.

Wat TenJ zegt; ik koop volgend jaar ook wel wat extra Cruise Rockets ipv deze pijlen.

Levensgevaarlijke pijlen en ronduit schandalig dat er door Zena niks aan gedaan is blijkbaar.
Deze komen er bij mij nooit meer in.

Mijn zes pijlen kwamen wat moeilijk uit het rek, maar stegen uiteindelijk alle mooi op en bogen pas op grote hoogte wat af. Moest wel wennen aan het uitblijven van de knal. Gekocht via pyrovoordeel.nl

De uitwerking waarvoor je deze pijlen koopt is geweldig, een zeer harde en lange fluit.
Maar de pijlen zijn wel erg gevaarlijk, bij mij is er niet 1 gewoon omhoog gegaan.
1 bleef gewoon staan, de ander vloog weer net over de daken.
Geweldige pijlen, maar niet geschikt voor in de straat.

Bijzonder slechte bagger dit...
De eerste pijl ging omhoog, schoot half los van de stok, ging richting het dak, daar bleef de stok liggen en werd de pijl een ongeleid projectiel die weer naar beneden kwam... De tweede pijl bleef heel even staan, steeg tóch nog op, maar de stok was nog niet een uit de tube of hij klapte al uit elkaar.

Nee, slechte zaak dit, de rest niet afgestoken, maar als ik het zo lees was ik niet de enige met dit probleem en is het dus gewoon troep. Neem aan dat we deze niet meer kunnen kopen?

heb deze ook gehad en moet zeggen dat ik er echt tevreden over was.
stegen allemaal goed op, bleven lang doorgillen.
sommige hadde inderdaad de neiging om flink af te buigen, maarja ik had meer dan genoeg ruimte dus dat maakte mij op dat moment niet zoveel uit,
voor in de binnenstad zijn ze minder handig.

hoop dat de stabiliteit nog verbeterd wordt, zou het jammer vinden als deze uit het assortiment zouden gaan.

Ondanks, dat ze bij mij ook nogal boogerig de lucht in gingen, vind ik het erg leuke pijlen.
1 bleef er bij mij staan en de steeg niet eens op een klapte gelijk uit elkaar.

Orginal moet toch eens kijken, naar de werking van deze pijlen.
Want zoals he tnu gaat, dat gaat niet werken he.

Maar ik vind het wel leuke pijlen.

Back
Bovenaan