Brotherhood [Compound]

Ik vind het ook puur van Evolution snowstorm afgekeken alleen deze box heeft dan het brocade crown effect. maar de rest is het zelfde ook met de blauwe tails en mines. Veder wel een mooie box om te zien benieuwd naar de prijs. Maar in de info staat 65 sec. filmpje is 35 sec??

Ik heb ook het idee niet het volle aantal shots te zien. Tja beter goed afgekeken en getweakt dan slecht verzonnen. Zien we wel vaker, weinig mis mee, geeft weer martkspreiding. Ziet er verder prima uit :thumbup:

Ik ga m de snowbomber noemen of de transstorm. Hij ziet er in ieder geval goed uit. Veelbelovend. En 90% van de consumenten die deze bak koopt zal niet erg bekend zijn met andere cracklingbakken en dit een hele goede box gaan vinden.

Ik vind het ook puur van Evolution snowstorm afgekeken alleen deze box heeft dan het brocade crown effect. maar de rest is het zelfde ook met de blauwe tails en mines. Veder wel een mooie box om te zien benieuwd naar de prijs. Maar in de info staat 65 sec. filmpje is 35 sec??

65 seconden op de doos is n design foutje word opgelost!

groeten,
Bert Riezebos
[email protected]

Laatst bewerkt:
Het kruitgewicht is niet al te hoog, de uitwerking op dit (China?) filmpje valt me hierdoor erg mee. Als deze echt zo gaat presteren, dan is er een mooie unieke box bijgekomen.

Ik had afgelopen jaar de sky Princess. Ook vrij laag kruitgewicht en kleine potjes. Deze presteerde uitzonderlijk en boven verwachting goed. Heb er wel vertrouwen in. Deze houd ik sowieso in de gaten.

Mijn film:

Dit is een aardige crackling bak, maar de crackling vind ik niet fel genoeg om hem echt goed te maken.

Waarom 25mm?:bonk: Maak er een 30mm box van. Dan zat je echt wel tegen de Spinninerz 2 Colorz & de Glitter Willow 2 Colorz aan.

Nu laat ik hem persoonlijk staan. Was die 30mm... zat dit topic op veel meer pagina's:wink:

Filmpje in de startpost is het een regelrechte topper! Tempo en heerlijk doorknallen, maar in de bovenstaande filmpjes is het meer een eentonig salvo blok. Jammer!

Veel potentie... nu niet waargemaakt.

Ook deze kwam gisteren langs, hier is helemaal niks mis mee. Zekers niet voor de prijzen waar ze nou voor weg gaan soms. The brotherhood mooie crackling bak.

Back
Bovenaan