Brokat Meister

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 1468
Artikelnaam: BROKAT MEISTER
Bruto Gewicht: 375gram
Netto Kruitgewicht: 130gram
Aantal Schoten: NVT
Effectomschrijving: Fontäne! Bizar hoge effecten en maximaal gevuld met kruit.
Tube diameter: 8''
Kartoninhoud: 12/2
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €14,99
Voorverkoopprijs: €9,50
O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1468_geisha_brokat_meister_vuurwerkmania-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:

mooie fontein hoor, vraag me wel af hoe die 130 gram verdeeld zit ivm regelgeving (2 losse tubes?)

Video komt van onze Duitse vrienden.

Komt zeker goed over en ook een lange tijdsduur. Die kan wel op de wish-list.

mooie fontein hoor, vraag me wel af hoe die 130 gram verdeeld zit ivm regelgeving (2 losse tubes?)

Dat zou zomaar kunnen, aangezien er op het oog 2 verschillende effecten in zitten.
Persoonlijk vind ik het eerste deel van de produktvideo het mooist; dat is puur brokaat goud en helaas vrij zeldzaam in een fontein. Ik kan me dit alleen herinneren van de goudfonteinen van Jorge, en nog fijner, in de oude Uberrasschungsfontäne van Weco.
Bij alleen dat effect had ik wel ongezien een karton willen inslaan, maar nu durf ik dat niet aan.

Dat zou zomaar kunnen, aangezien er op het oog 2 verschillende effecten in zitten.
Persoonlijk vind ik het eerste deel van de produktvideo het mooist; dat is puur brokaat goud en helaas vrij zeldzaam in een fontein. Ik kan me dit alleen herinneren van de goudfonteinen van Jorge, en nog fijner, in de oude Uberrasschungsfontäne van Weco.
Bij alleen dat effect had ik wel ongezien een karton willen inslaan, maar nu durf ik dat niet aan.

Wat grappig. Ik vind het tweede gedeelte juist heel goed en apart.

Kwam zojuist een productiefilmpje tegen van deze fontein. De oosterburen zijn in ieder geval al erg enthousiast en noemen het een absolute aanrader.

De stijghoogte van het eerste deel is niet optimaal, maar het gouden effect vind ik wel erg mooi. En dan het tweede deel, dit is schitterend. Echt prachtig hoe dat goud mooi naar beneden dwarrelt. Afsteken vanaf een paaltje of plateau zoals in het filmpje komt deze denk ik zeker wel ten goede evenals de gunstige weersomstandigheden. Doet me ook een beetje denken aan de Funke Riesen Fontäne 4, al lijkt die nog wel voller qua goud effect. Ga de Brokat Meister zeker op de lijst noteren om later in het jaar nog eens te overwegen.

Zo dan, die is wel heel erg gaaf zeg. Eerste deel is inderdaad wat minder, maar alsnog prima. Tweede deel is wel echt van goede kwaliteit zeg, heel gaaf om te zien. Die gaat er wel komen eind dit jaar.

Wat een prachtige fontein zeg. Gaat gelijk op de lijst, fonteinen worden steeds meer een vast onderdeel in de collectie, maar zo een met een effect als dit product in het 2e gedeelte heb ik nog nooit gezien. Hebbuh!!!:droolthum

Echt heel erg vet met dat goud, begint bijna op echte spuwende lava te lijken:p

Voor het eerst een redelijk grote collectie fonteinen staan dit jaar en deze moet er zeker bijkomen, hoop dat deze beschikbaar wordt in de omgeving!

Een unieke fontein op de Nederlandse markt. Mooi goud effect. Fijn dat er ook nog dit soort producten ontwikkeld worden, een mooie fontein hoort echt in de collectie.

Dit noem ik de Flop meister, links laten liggen. Als hij het goed is het leuk. Je ziet er hier 2 tegelijk links en rechts in beeld maar ze doen niks.

Hier 2 van de 6 stuks weggeschoten, maar was ook niet onder de indruk. Wellicht dat dit te maken had met de wind die er stond. Nog 4 stuks bewaard dus en op een geschikter moment af steken om écht goed te kunnen beoordelen.

Hier 2 van de 6 stuks weggeschoten, maar was ook niet onder de indruk. Wellicht dat dit te maken had met de wind die er stond. Nog 4 stuks bewaard dus en op een geschikter moment af steken om écht goed te kunnen beoordelen.

Maar was bij jou de eerste fase wel zichtbaar? En weet je welke batch

Ik vond ze juist erg gaaf. Hier was de eerste fase wel gewoon te zien. Maar met name de 2 fase vind ik echt heel gaaf. Zou hem zo weer kopen.

Dit moeten vochtproblemen zijn. Wij hebben 1 karton binnengekregen, en hiervan een deel retour gedaan omdat deze doorweekt en verschimmeld was. De rest hebben we het voordeel van de twijfel gegeven, maar was ook niet zuiver droog zegmaar.

Back
Bovenaan