Brokat Meister

Van mij mogen een nieuwe versie uitbrengen en dan die eerste fase weglaten en alleen het goud effect, dat is wel heel gaaf, koop ik hem wel weer

Gezien de spreiding van de nattigheid bij deze fonteinen over heel Nederland moet er haast wel iets misgegaan zijn op de boot.
Honderd procent zeker vochtprobleem omdat bij mijn exemplaren de kleivoet helemaal verweekt en weggevloeid was. Gelukkig zag ik het op tijd en heb ik mijn geld terug gekregen.
Maar jammer is het wel!

Dit was echt een prachtige fontein! Gaat steeds hoger en de 2e helft met het dwarrelende goud bevatte verrassend genoeg blauwe sterren! Op een verhoging gezet en dat maakte hem nog mooier. Dikke aanrader voor die €5!

Ik had beruchte verkeerde batch, 1e gedeelte enkel wat gepruttel met enkele goudsterretjes (echt létterlijk) wat nog wel hilarisch was ook. Maar dat 2e gedeelte is een sprookje, zo mooi! Dit mag meer gebruikt worden, gewoon hele fontein ermee joh! Deed me afwezige 1e helft vergeten en had langer mogen duren. Prachtig effect.

Zit deze nog in het assortiment? Zie hem nergens meer staan. Als hij uitloop is, zou het enorm zonde zijn, dat tweede effect is prachtig en uniek.

Ik had beruchte verkeerde batch, 1e gedeelte enkel wat gepruttel met enkele goudsterretjes (echt létterlijk) wat nog wel hilarisch was ook. Maar dat 2e gedeelte is een sprookje, zo mooi! Dit mag meer gebruikt worden, gewoon hele fontein ermee joh! Deed me afwezige 1e helft vergeten en had langer mogen duren. Prachtig effect.

Vorige jaar 3x bij toeval de oude batch.

Wat was dat gaaf 3 tegelijk met de harde wind, het goud verwaaide echt prachtig, de senioren in het woonzorgcentrum waar we een showtje voor deden vonden het ook prachtig vanachter het glas! :D

En hier helaas ook de verkeerde batch; pruttelfonteintje aan het begin, maar daarna, zo mooi! Nog eentje staan en die gaat echt alleen met perfecte omstandigheden.

Back
Bovenaan