Brocade to Color

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 5028
Artikelnaam: Brocade to Color
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 35
Effectomschrijving: brocade to red, brocade to green, brocade to blue
Tijdsduur: 20-25 seconden
Hoogte: 40-50 meter
Verpakking: 4/1
Richtprijs: € 50,00

59c938b8e61c6.png

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken CAFFERATA voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben ook erg benieuwd naar een filmpje van deze cake. De effects omschrijving klinkt erg goed. :)

Makkelijk label. De effecten klinken wel interessant. Voor vijf tientjes verwacht ik toch wel redelijk grote boeketten. We zien het vanzelf.

Dit vind ik persoonlijk ook een hele mooie, erg goede brocade en dan nog gekleurde tips erachteraan. Effect blijft ook redelijk goed hangen en het kleurgebruik is goed. Tempo is wat snel maar daar was deze lijn ook voor bedoeld.

De cake is een mooie combinatie van grote brocade effecten met de afwerking van gekleurde tips. Heel erg netjes. Voor een show perfect. Voor mensen die wat langer met hun budget willen doen. Is het een mindere keus. Maar dat is mijn mening.

prachtige brocades in een heerlijk tempo
die na 2 a 3 seconden ontbranden in mooie gekleurde tips
diverse mondjes vielen toch wel open na het afsteken van deze topper
prijs /kwaliteit verhouding een dikke 10
cafferata heeft met deze lijn toch bijna semi professionele
blokken in het assortiment
volgend jaar veel meer van aanschaffen

Ben het voor 100% met je eens Ischa
Cafferata komt met de Showtime collectie dichter in de buurt van de professionele blokken. Zoveel power komt er uit deze blokken.
De brocade to color had ik ook en ik vond hem super.
Prachtige brocades met color tips in een razend snel tempo, maar vooral de kwaliteit van de effecten spraken mij aan.
Topper!!!

Wat een topper was dit!
Ik had slechts 3 showtime cakes (2x kamuro en deze 1x) Maar wat een geweld!
Ik weet zeker dat showtime volgend jaar grotendeels mijn collectie zal zijn, het komt inderdaad dichter in de buurt van de prof. blokken, de kwaliteit was goed, tempo was goed, nu alleen nog even de tijdsduur verdubbelen met het zelfde tempo:p:p

Bij deze de movie;)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat een super mooie cake is dit. De Brocades zijn mooi uitgevoerd, en de verschillende kleuren zijn ook mooi verwerkt en passen precies goed bij de Brocades. Dit is een echte topper voor mij, ik heb hem besteld voor dit jaar, vorig jaar zat hij ook in mijn collectie.

gezien bij een show bij ons in de buurt.
daarbij werd deze ook geschoten als finale.
zkr mooie pot.
ik vind showtime sowieso mooie collectie.

Filmpje van mij:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dikke vette aanrader! Man wat knalt dit ding hard en de boeketten zijn mega!

Persoonlijk verkies ik deze boven de Brocade Finale.

dit jaar ook gehad, mooie pot! erg brede effecten met mooie gekleurde tips! mooi gevulde lucht!

Een hele mooie cake zoals het filmpje laat zien, van mij hadden er meer verschillende kleuren in mogen zitten maar ik ga deze zeker in mijn achterhoofd houden voor dit jaar.

Idd een dikke pot!!!
Showtime is echt gewoon proffesioneel vuurwerk in een consumentenjasje om het zo maar eens te zeggen...

Back
Bovenaan