Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hele gave ontwikkeling, maar €39,95 voor een all at once is wel erg duur naar mijn mening
Jep nu is die 19.95Huh, 19,95 issie toch?
In de freak 19,95 normaal 39,95. voor 19,95 een leuk item 39,95 is echt te duur.
Normaal als in adviesprijs mag ik hopen... (je weet wel, die prijs die nooit wordt gevoerd, maar wel wordt gebruikt als referentiekader om kortingen op te baseren). Zou het wel een beetje over de top vinden als deze later dit jaar online of in de losse verkoop voor 39,95 wordt aangeboden.
Voor 18:00 zal het een meer dan prima cake zijn gok ik.
Niet om het een of ander hoor, maar in principe is elke cake met zo'n prijskaartje 18.00 waardig... sterker nog , elke cake met dit prijskaartje is normaliter 00.00 waardig![]()
Inderdaad...
Maar niet om t een of ander hoor, maar iedereen bepaalt toch voor zichzelf wat ie hoelaat af wil steken?
Eenieder hanteert toch andere criteria?
Ikzelf plan haast niks wbt ‘rag bak, twaalf uur waardig artikel, ‘te duur voor zes uur’ of te goedkoop voor twaalf uur, maar kijk hooguit wat voor weer het is en/of wordt.
Is het in de vooravond helder, dan begint twaalf uur hier rond zessen...
On topic:
Hopelijk is ie steengoed!
Niet om het een of een ander, maar 99% van de leden die zo'n post plaatsten bedoelen dat hij uitstekend is geschikt voor 12 uur. Met de kanttekening dat ze vaak de budgetcakes etc bedoelen![]()
Maar niet om het een of ander, maar ikzelf snap het dan nog steeds niet of den dat hoeft ook niet, want voor mij is al het vuurwerk afsteekwaardig, ongeacht het tijdstip van afsteken...
Super dat finale cakes zoals deze, uit boxen nu soms ‘als stand alone’ los verkrijgbaar zijn.