Brocade Crown

Heeft iemand een straat filmpje gezien van die dingen van vorig jaar, ik heb daar nog steeds geen filmpje van gevonden nl...

In de freak 19,95 normaal 39,95. voor 19,95 een leuk item 39,95 is echt te duur.

Normaal als in adviesprijs mag ik hopen... (je weet wel, die prijs die nooit wordt gevoerd, maar wel wordt gebruikt als referentiekader om kortingen op te baseren). Zou het wel een beetje over de top vinden als deze later dit jaar online of in de losse verkoop voor 39,95 wordt aangeboden.

Normaal als in adviesprijs mag ik hopen... (je weet wel, die prijs die nooit wordt gevoerd, maar wel wordt gebruikt als referentiekader om kortingen op te baseren). Zou het wel een beetje over de top vinden als deze later dit jaar online of in de losse verkoop voor 39,95 wordt aangeboden.

Nou ja, dat ligt er maar aan hoe je ernaar kijkt. Zoals bekend is deze cake de Finalecake van de Transbomber. Meestal maken ze een losse cake dan net even wat duurder dan de boxprijs gedeeld door het aantal cakes.

De Transbomber heeft een Adviesprijs van EUR 149,00. Er zitten 4 cakes in de Transbomber, deel je die prijs door 4 dan kom je op EUR 37,25 per cake als Adviesprijs. Meestal wordt er dan nog een paar EUR bovenop gedaan want het kopen van een box/compound moet natuurlijk wel wat interessanter zijn dan zelf 4 losse cakes bij elkaar te zetten. Zo kom je dan uit op EUR 39,95 als Adviesprijs per cake.

Ik ga er vanuit dat er geen winkels zijn die ze voor die prijs gaat verkopen, ook al weet je dat natuurlijk nooit...

Zojuist aanpassing gedaan: Schiet in salvo's ipv at once.

Zag ik zojuist in het topic van Rubro staan. Zie dat Valk het inmiddels ook heeft aangepast.

Dat is wel een domper voor de gene die ze al besteld hebben als finale oid. Is toch totaal anders dan all at once of rapid fire. Leuk voor erbij nu, maar niet geschikt als afsluiter van je compounds of showtje. Om er even van uit te gaan dat het bijvoorbeeld nu 6 x 6 schoten is.

Nee ook nog niet gezien. Baal er nog steeds van dat hij, nadat ik hem besteld had, ineens in salvo’s gaat ipv at once. Vind de omschrijving een beetje misleidend.

Ja eens, ik dacht een mooie finale cake erbij te hebben om achter een compound te plaatsten ofzo om het net wat te kietelen maar nu denk ik tja.. Zal vast leuk zijn maar niet het wów effect geven wat ik vooraf dacht verwacht ik. Filmpje zou wel tof zijn.

Niet om het een of ander hoor, maar in principe is elke cake met zo'n prijskaartje 18.00 waardig... sterker nog , elke cake met dit prijskaartje is normaliter 00.00 waardig :wink:

Inderdaad...
Maar niet om t een of ander hoor, maar iedereen bepaalt toch voor zichzelf wat ie hoelaat af wil steken?
Eenieder hanteert toch andere criteria?

Ikzelf plan haast niks wbt ‘rag bak, twaalf uur waardig artikel, ‘te duur voor zes uur’ of te goedkoop voor twaalf uur, maar kijk hooguit wat voor weer het is en/of wordt.

Is het in de vooravond helder, dan begint twaalf uur hier rond zessen...

On topic:

Hopelijk is ie steengoed!

Inderdaad...
Maar niet om t een of ander hoor, maar iedereen bepaalt toch voor zichzelf wat ie hoelaat af wil steken?
Eenieder hanteert toch andere criteria?

Ikzelf plan haast niks wbt ‘rag bak, twaalf uur waardig artikel, ‘te duur voor zes uur’ of te goedkoop voor twaalf uur, maar kijk hooguit wat voor weer het is en/of wordt.

Is het in de vooravond helder, dan begint twaalf uur hier rond zessen...

On topic:

Hopelijk is ie steengoed!

Niet om het een of een ander, maar 99% van de leden die zo'n post plaatsten bedoelen dat hij uitstekend is geschikt voor 12 uur. Met de kanttekening dat ze vaak de budgetcakes etc bedoelen :wink:

Niet om het een of een ander, maar 99% van de leden die zo'n post plaatsten bedoelen dat hij uitstekend is geschikt voor 12 uur. Met de kanttekening dat ze vaak de budgetcakes etc bedoelen :wink:

Owh ok, bedankt.

Maar niet om het een of ander, maar ikzelf snap het dan nog steeds niet, maar dat hoeft ook niet, want voor mij is vuurwerk altijd ‘afsteekwaardig’ en ik hoef derhalve gelukkig geen rekening te houden met ’afsteektijdstippen’ wanneer ik vuurwerk bestel...en afsteek.

Ontopic.

Super dat finale cakes zoals deze, uit boxen nu soms ‘als stand alone’ los verkrijgbaar zijn.

Maar niet om het een of ander, maar ikzelf snap het dan nog steeds niet of den dat hoeft ook niet, want voor mij is al het vuurwerk afsteekwaardig, ongeacht het tijdstip van afsteken...

Be ik helemaal met je eens, al moet ik wel bekennen dat ik van de cakes die ik heb, toch wel de "grootste" na 00.00 afsteek.

Super dat finale cakes zoals deze, uit boxen nu soms ‘als stand alone’ los verkrijgbaar zijn.

Dat is een ding wat zeker is, en ik las dat de prijs 19,95 is. Dat maakt hem meteen een stuk aantrekkelijker.

Back
Bovenaan