Bring the noise

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: 02461
Artikelnaam: Bring the noise
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal schoten: 171
Effectomschrijving: Felle kometen en bizarre brommende bijen worden opgevolgd door keiharde saluut-dreunen.
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Richtprijs: € 79,95
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik snap persoonlijk deze combi niet,

De hummers en tails zijn heel gaaf! Alleen het einde vind ik er totaal niet bij passen

Ik snap persoonlijk deze combi niet,

De hummers en tails zijn heel gaaf! Alleen het einde vind ik er totaal niet bij passen

Het zijn 2 cakes. De eerste is de hummer/tail-cake en de tweede is een knalcake (in shape) met gekleurde sterren. Was ook een leuke cake, het was een combi die je een dag later nog in je hoofd hebt, dus wat dat betreft geslaagd!

Erg leuke cake, vooral de tails en bijen. Per 3 geschoten in mijn show. Helaas voor mij duurde de tail cake, 2x zolang als op deze filmpjes en schoot de w-shape bij 2 in 1x leeg... Was dus wel even een #^&#$^momentje, omdat de tails cake nu de effecten van een andere cake verbleekten doordat deze er nog doorheen liep te schieten. De W-shape cake was dus zo snel klaar, dat ik bijna een dood moment kreeg...

Afijn wel een super leuk product, maar dan gewoon als standalone schieten in de loop van de avond en niet in een tijdsafhankelijke show.

Toch gezwicht voor de hummers uit cake 1, besteld! Deze box gaan we in een lawaai-showtje stoppen :)

De reactie over het trage tempo zet me wel aan t denken. Misschien cake 1 even wat kietelen.... Cake 2 heeft dat in ieder geval niet nodig!

Echt wel prima spul, volgens mij had ik er een euro of 15 voor betaald. Alleen al voor die laatste cake zou je het doen, cruel cannon heeft minder schoten en kostte 10 euro in de freak. Ik vind het een mooi ding, jammer dat ik ze niet meer zie staan.

Back
Bovenaan