Brilliant Salute

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 2535
Artikelnaam: Brilliant Salute
Netto Kruitgewicht: 100 gr.
Aantal Schoten: 16 Schots
Aantal Cakes: 1
Effectomschrijving: 16 shots,colourful tail to very loud bang
Afmetingen: 12cm hoog
Stijghoogte: 20m.
Richtprijs: 9.50
Film 1: Demo Hardix 2007 (UB)
Film 2: Demo Hardix 2007 (VWC)

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze vandaag live gezien tijdens de demo avond van Hardix Vuurwerk, en dit was een goed knal potje.

De knallen waren duidelijk harder als gemiddeld, en er zit een finale salvo in.
Voor 9.50 zeker een aanrader.

Vind ik ook, zeer lekkere knallen, een stuk harder als normale cakes. Zeker het geld waard.

Lekker dingetje, zo'n knalpot.:)
Goede knallen, en omdat het maar 16 shots zijn gooi je geen 50 euro weg aan enkel wat knallen. Wil zo'n dingen graag in vergelijking zien met andere belgische knalpotten!
:bye:

1 product filmpje in de begin post geplaatst, het is een filmpje van de demo avond (2007). Het is gefilmt door VWC, de andere film die al in de begin post stond is gefilmt door UB. Nu staan er dus 2 filmpjes van de Brilliant salute in de begin post, zo kan je goed vergelijken en krijg je een goed beeld van deze cake.

Wat een geweldig mooi potje is dit zeg.
Ik vind de knallen echt een stuk harder knallen dan bij andere potten.
En dan voor die geweldige prijs, 9,95 voor zo'n product is geen geld.

Volgend jaar komen er hier 5 van ipv 3.

Wat een geweldig mooi potje is dit zeg.
Ik vind de knallen echt een stuk harder knallen dan bij andere potten.
En dan voor die geweldige prijs, 9,95 voor zo'n product is geen geld.

Volgend jaar komen er hier 5 van ipv 3.

Je hebt helemaal gelijk omepje.
Zoals zo vele low-budget potjes van Hardix was ook dit potje een toppertje
Ik was ook aangenaam verrast !!

Ik heb ze dit jaar in combo gezien, heb daar ook nog een filmpje van, zal die binnenkort wel even converteren.

Volgens mij waren de knallen evenhard:wink:

Als ik het kruit bereken:

Aftershock Thunder 280 Gram 90 Schoten = 3,11
Brilliant Salute 100 Gram 16 schoten = 6,25

Ik vat em echt helemaal niet meer :shocked:

Laatst bewerkt:
Dat zou dan wellicht wel door die crackling staarten komen neem ik aan. Het jammere is dat ik nu twijfel of die AT wel een goeie koop is t.o.v de BS .De BS zou theoretisch harder moeten gaan er word niet echt meer sier gebruikt. Als de AT nou gewoon een 500 grammer was komt het logischer uit.

Laatst bewerkt:
Dat zou dan wellicht wel door die crackling staarten komen neem ik aan. Het jammere is dat ik nu twijfel of die AT wel een goeie koop is t.o.v de BS .De BS zou theoretisch harder moeten gaan er word niet echt meer sier gebruikt. Als de AT nou gewoon een 500 grammer was komt het logischer uit.

Gisteren op de Hol demo werden zowel de Brilliant Salute als de Spring Thunder (omgelabelde Aftershock Thunder) afgestoken.
De Brilliant Salute knalde wel duidelijk harder dan pure siercakes, maar de Spring Thunder knalde toch wel nog aanzienlijk harder.

Ik denk dat ik, als ik mijn bestelling ga ophalen een Brilliant Salute erbij koop. Ik ben er sinds gisteren achter dat ik toch wel groot fan ben van knalcakes, en dan is de BS voor een tientje prima te doen. 45,- voor de Spring Thunder gaat me wat te ver.

Laatst bewerkt:
Dat is mooi om te horen Eschr. Ik heb zowel de Brilliant Salute en de Aftershock Thunder kunnen bestellen. Samen met een aantal Nitrate Cake's en Thundering Heaven word dat dus lekker knallen geblazen.

Prima knalpotje :D
Ik kreeg hem afgelopen jaar gratis bij mijn bestelling en was aangenaam verrast door de knallen uit deze knalcake.
De knallen waren opmerkelijk harder dan die uit "gewone" siercakes en wat ik ook leuk vind is dat er een 3-schots finale in zit.
Voor dit jaar ga ik er zeker meer van bestellen, heerlijk stookspul voor overdag en de prijs-kwaliteitsverhouding vind ik ook netjes :rolleyes:

Heb er ook flink wat van weggeschoten dit jaar, ben zeker tevreden, prima knalcake. Er zaten er een paar bij die wat stuiterden, geen een is er daadwerkelijk omgevallen, maar je staat toch even in spanning. :wink:

Helaas gaat deze cake er uit, maar niet getreurd, de Titanium Thunder, zelfde cake, ander label, blijft er wel in. :wink:

Heb er ook flink wat van weggeschoten dit jaar, ben zeker tevreden, prima knalcake. Er zaten er een paar bij die wat stuiterden, geen een is er daadwerkelijk omgevallen, maar je staat toch even in spanning. :wink:

Helaas gaat deze cake er uit, maar niet getreurd, de Titanium Thunder, zelfde cake, ander label, blijft er wel in. :wink:

en nou maar hopen dat jou daeler de titanium thunder verkoopt .
want niet iedere hardix daeler heeft alle lijnen te beschikking :wink:

vat het niet persoonlijk op ik bedoel dit in het algemeen :)

Back
Bovenaan