Brilliant : nieuw label 2009

moontan

VWC lid
In ons verslag van het bezoek aan Hardix op 8 juni 2009 konden jullie het al lezen:

Citaat
Brilliant Collection; hier worden de meeste producten toegevoegd en daarnaast krijgt het een geheel nieuw uiterlijk, een nieuw label. Hardix wilde af van het rode label, wij hebben de labels inmiddels voor een deel gezien en het ziet er strak uit, zodra wij een voorbeeld hebben, zetten wij deze online. Er worden hier 4 nieuwe producten verwacht;
Einde citaat

Hieronder volgen dan twee voorbeelden van producten met het nieuwe label:

Laatst bewerkt door een moderator:
Vind het een stuk mooier dan dat vage paarse wat ze eerst hadden, alleen wat die vage gedrochten aan de zijkanten moeten voorstellen.. draken ofzo? :p Het nieuwe label is inderdaad een stuk stijlvoller en strakker. Goed werk.

hmmmm het lijkt nu een btje op de blacksmith collectie, of op de black label van B&W...
persoonlijk vind ik dit zonde, want vond het rode label best wel apart en onderscheidend voor de Brillian collectie...

idd vind hem te erg lijken op anderen maar tog vind ik de label niet lelijk!
ik vind het wel een stuk stoeder ogen!
en kwa verkoop doet dit label het wel beter denk ik

Had de labels al reeds gezien, was er toen al van onder de indruk.
Zelf vond ik de rode labels ook altijd erg mooi, simpel maar erg mooi.

Ik vond de rode labels ook altijd wel wat hebben, hadden een simpel en betrouwbaar uiterlijk in mijn ogen.
Maar deze nieuwe labels zijn ook zeker niet slecht, zien er chique en stijlvol uit.
Nu wel hopen dat de prijzen NIET zullen stijgen door dit nieuwe ontwerp...:rolleyes:

Ik moest trouwens net als Bassie ook meteen denken aan de Black Label collection van B&W, daar heeft het toch wel iets van weg.

De rode labels gaf inderdaad vaak een vertrouwt gevoel maar deze 2 producten zien er heel strak uit ergs stijlvol. Maar wat inderdaad woord gezecht hopen dat het niet weer omhoog gaat door een nieuw label.

persoonlijk vond ik de oude labels beter, maargoed misschien is het ook even wennen maar ik zelf maak mij dan ook helemaal niet druk of een label mooi is of niet als de uitwerking maar oke is.

Ik vond de oude labels ook wel wat hebben.. Maar deze labels zijn ook niet verkeerd, alleen een beetje standaard.

Mooie strakke labels, maar :

Ik vond de rode labels brilliant juist een stuk herkenbaarheid geven.
Deze kleurstelling van de labels doet erg denken aan de blacklabelcollectie van B&W....

Ik kan jullie al vermelden dat de prijzen zeker niet gaan stijgen door het nieuwe label. Ik denk zelfs dat sommige producten misschien wel iets goedkoper worden.
Maar dat hangt nog van veel factoren af en wordt pas bekent als de folder uitkomt.

Wel weer leuk om te horen dat er nog veel zijn (waaronder ikzelf) die het oude rode label nog steeds mooi(er) vinden. Maarja, je moet toch eens veranderen om het gros tevreden te houden.....

De filmpjes zijn trouwens in de maak en bijna af. Die zal ik zodra ze klaar zijn naar de moderators sturen....

Ik vind de rode labels ook mooier, brilliant artikelen sprongen er direct uit, zeker in een grote etalage zoals Mooij in Rijnsburg. De nieuwe hebben te veel contrast (hard geel op zwart) als je het mij vraagt, ze doen mij ook denken aan een ander merk/collectie.

Rood was mooier, op het eerste gezicht dacht ik dat het Lidu was. Het ziet er wel professioneler uit, maar rood is orgineler. :)

ze mogen de magnificent five pakket wel verbeteren.
want ik vindt de oude brilliant five pakket stukken beter als deze

Ik kan jullie al vermelden dat de prijzen zeker niet gaan stijgen door het nieuwe label. Ik denk zelfs dat sommige producten misschien wel iets goedkoper worden.
Maar dat hangt nog van veel factoren af en wordt pas bekent als de folder uitkomt.

Wel weer leuk om te horen dat er nog veel zijn (waaronder ikzelf) die het oude rode label nog steeds mooi(er) vinden. Maarja, je moet toch eens veranderen om het gros tevreden te houden.....

De filmpjes zijn trouwens in de maak en bijna af. Die zal ik zodra ze klaar zijn naar de moderators sturen....

Hoi roderick blijft het sky world pijlenpakket van brilliant ook in het assortiment 2010 groet fascinating

@fascinating
ja sky world blijft erin dit jaar. We hebben vorig jaar het pakket geintroduceerd en normaal gesproken blijft een nieuw artikel minimaal 3 jaar in de collectie.
En ik zie ook nog geen reden om het pakket te laten vervallen... :)

Delta devil lijkt mij ook super

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan