Bright Night

RF JEROEN

VWC lid
Artikelnummer: RFC141410
Artikelnaam: Bright Night
Bruto Gewicht:...
Netto Kruitgewicht: 312,5
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: Purple tail to purple dahlia w/lemon stars, Lemon tail to lemon dahlia w/sea blue stars, Yellow tail to yellow dahlia w/pink stars
Tijdsduur:...
Stijghoogte:...
Richtprijs: €37,95

141410-3d.png

Laatst bewerkt:
Daar heb je me te pakken, Jeroen...de omschrijving maakt me al verliefd.

Ik ben ook heel benieuwd hoe hier het verschil tussen lemon en yellow te zien gaat zijn. Meestal worden de termen inwisselbaar gebruikt terwijl het natuurlijk niet hetzelfde is.

Daar heb je me te pakken, Jeroen...de omschrijving maakt me al verliefd.

Ik ben ook heel benieuwd hoe hier het verschil tussen lemon en yellow te zien gaat zijn. Meestal worden de termen inwisselbaar gebruikt terwijl het natuurlijk niet hetzelfde is.
Ik hoop eigenlijk dat het lemon meer lime is. Op het label zie je wel groen.

Niet geschoten :cry: vooral voor deze ben ik vanuit Groningen gaan reizen (naast Multicolor Mayhem, Dutch Delight, GoE v2 en Ultimate). Filmpje(s) aub? :shy:

Als het goed is vanavond beeldmateriaal dat door Royal zelf afgelopen maand is gefilmd in China, direct uit de productielijn/voorraad.

Hele bijzondere kleuren! Denk dat ze niet helemaal goed tot hun recht komen op dit filmpje...

Fok, hier zit niks van een dahlia in, dit zijn multicolor peonies die té snel en té keihard wegknallen. Nog geen goeie dahlia cake op de markt, balen.

Nou, daar gaat een beetje mager peonycake in notime weg, veel te veel knalsas al voor een dahlia-effect natuurlijk. EN het was op papier zo veelbelovend, zonde.

Back
Bovenaan