[Breda Vuurwerk] Rocket Rhapsody

Net ontkooid ( had hem nog staan ) en hier geen Immortal Gold, maar gewoon de Ignite the Sky

Meerdere mensen hadden de IG erin zitten

Deze gisteren geschoten. Doet het weer als vanouds! Heerlijke bak. Zou hem nog steeds wel achterstevoren aansteken. Beginnend met crackling en eindigen met salutes.

Deze dit jaar voor het eerst geschoten. Wat een rammer zeg, de burst is ook nog eens heerlijk. Die hadden we meer moeten pakken haha.

12:59 Rocket Rhapsody
Zoals hierboven al aangeven, dit jaar voor de eerste keer mogen ervaren. Heerlijke klappen komen hiervan af. Dankzij de tips hier bij de reserve lont aangestoken wat in mijn ogen beter is ja!

Toevallig nog gefilmd @YOYOYO ? En wat vond je ervan?
Die mooie foto van jou, stond hier nog niet :)

img_5644-jpeg.1815546

Toevallig nog gefilmd @YOYOYO ? En wat vond je ervan?
Die mooie foto van jou, stond hier nog niet :)
Nee helaas... Heb geen filmpje.

FIlmpje van mij van afgelopen oud en nieuw. Dikke beuker hoor 🤗
Juist, voor deze relatief kleine doos een dikke beuker. Heb hem daardoor dit jaar weer.

Schitterend ding dit zeg. Maar wel echt behoorlijk in prijs gestegen zeg.
Ja prijzen schieten de lucht in nu..

Nee helaas... Heb geen filmpje.

Juist, voor deze relatief kleine doos een dikke beuker. Heb hem daardoor dit jaar weer.

Ja prijzen schieten de lucht in nu..
Ja maar zelfs als stuntprijs bij BredaVuurwerk echt beduidend meer dan wat ik er vorig jaar voor heb betaald.
Stond nog op de shortlist. Maar het gaat totaal de verkeerde kant op. Ik heb al twee weken achter elkaar iedere dag een bestelling.

Vandaag besloten iets kritischer te worden haha.

Gelukkig tot nu toe wel echt alleen maar dikke deals in de pockets.

Ja maar zelfs als stuntprijs bij BredaVuurwerk echt beduidend meer dan wat ik er vorig jaar voor heb betaald.
Stond nog op de shortlist. Maar het gaat totaal de verkeerde kant op. Ik heb al twee weken achter elkaar iedere dag een bestelling.

Vandaag besloten iets kritischer te worden haha.

Gelukkig tot nu toe wel echt alleen maar dikke deals in de pockets.

Je hebt kans dat die nog in een dagdeal komt bij BredaVuurwerk. Zelf 70 betaald nu staat die op 100, dus ergens daartussen moet kunnen. :thumbsup:

Back
Bovenaan