[Breda Vuurwerk] Rocket Rhapsody

Ajax

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Rocket Rhapsody
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: ...
Aantal schoten: 133 schoten
Effectomschrijving: ...
Afmeting:
Max. tube diameter:
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 119,99
Winkelprijs: € 59,99

bredavuurwerk-bredavuurwerks-rocket-rhapsody-65107f116374e315357591.png

Laatst bewerkt:
Ik had ook begrepen dat het de Strong Celebration is onder een private label. Niemand kan echter bevestigen dat het exact dezelfde box is en filmpjes zijn er helaas nog niet. Het zou zomaar eens kunnen zijn dat we de straatfilmpjes af moeten wachten... Maar goed voor die 6 tientjes kun je nog eens een gokje wagen.

Het gaat inderdaad om een omlabeling van de Strong Celebration. Zo wordt hij tegenwoordig ook (tussen haakjes) aangeboden op de website van Breda Vuurwerk.

Als die zo in de straat staat hoor je mij niet klagen. Salutes lijken op de video iniedergeval weer keihard.

Die salutes waren ook in deze batch weer KEIHARD. Had de strong celebration in het allereerste jaar dat die uitkwam en dacht dit zal vast een eenmalige uitschieter zijn. Maar nee hoor, deze box is gewoon ontiegelijk vet. Lekker tempo, goede afwisseling en nogmaal keiharde salutes.

Ok das wel lekker dan.

Begreep dat er hier ook iemand een immortal gold tegenkwam in een bredavuurwerk omdoos. Weet ff de naam niet meer. De ignite?

Toen ik de Ignite the Sky 2.0 opende, zat er nog een doos in met een kooi omheen. Ontkooid en er zat letterlijk de Immortal Gold in. Dikke prima voor 99 :D

Was werkelijk waar een geweldige bak!! Had er 2 tegelijk afgestoken en was echt bruut! Wat een klappen kwamen eruit zeg. Puur op de gok gepakt met black friday deals…. Volgend jaar staat ie er weeer op!

Deze kwam netjes uit het omdoosje van de Rocket Rhapsody, heerlijk bakkie hoor. Had hem nog nooit live gezien. Goeie dreunen en tempo@

Toen ik de Ignite the Sky 2.0 opende, zat er nog een doos in met een kooi omheen. Ontkooid en er zat letterlijk de Immortal Gold in. Dikke prima voor 99 :D
Net ontkooid ( had hem nog staan ) en hier geen Immortal Gold, maar gewoon de Ignite the Sky

Back
Bovenaan