Ga jij die megagrote partij met 4 zeteltjes daar maar even over aanspreken .....Ik weet dat Thierry zeker geen tegenstander van vuurwerk is in tegendeel , als ik hem toevallig binnenkort zie eens even aansnijden dat ontwerp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ga jij die megagrote partij met 4 zeteltjes daar maar even over aanspreken .....Ik weet dat Thierry zeker geen tegenstander van vuurwerk is in tegendeel , als ik hem toevallig binnenkort zie eens even aansnijden dat ontwerp.
elke stem telt he als het in ons voordeel is !!Ga jij die megagrote partij met 4 zeteltjes daar maar even over aanspreken .....
Iedereen even paar minuutjes tijd vrijmaken om die consultatie in te vullen![]()
Misschien stel ik een domme vraag, maar dit heeft betrekking op het algemene verbod of de kooi situatie of de nieuwe fluit én twister verbod?Overheid.nl | Consultatie Regeling aanwijzing consumentenvuurwerk (RAC), reageren
www.internetconsultatie.nl
Volgende staat bij de consultatie;Misschien stel ik een domme vraag, maar dit heeft betrekking op het algemene verbod of de kooi situatie of de nieuwe fluit én twister verbod?
Hmm, als ILT aangeeft dat het zinvol is om die consultatie in te vullen ga ik dat dit weekend toch maar even doen. Ik ben geen pyrotechnicus en heb dus geen feitelijke kennis paraat over het eventueel massaexplosief reageren van vuurwerk met classificatie 1.4G (iets waar ik wel van schrok na het lezen van het rapport van UTwente). Maar ik kan wel een heleboel vragen stellen over de eventuele zin en onzin van verbieden van vuurwerk. Ik typ wel ff een a4'tje vol haha
"Geachte heer/mevrouw,Jaa, miss
Miss even delen hier zodat we er wat inspiratie uit kunnen halen of misschien 1 op 1 kunnen kopiëren?
Dus die gaan gelijk al op de rug liggen en niet aanvechten? Man manDe volgende producten gaan niet uitgeleverd worden vanwege het kooi, spinners en fluiteffect debacle vanuit Wolff:
- Screaming Missiles 100,300,500
- Huilfonteinen
- Roaring Eagle
- Screaming Vulcan
- Crazy Whistler
- Donner Spektakel
- Chain Reaction
- Starscream
- Crazy Cyclone
- Twister
- Screaming Titan
- Turning Boom
- ROTP
- Swirling Thunder
- Monster Phoenix
- Crimson Glory
Dus die gaan gelijk al op de rug liggen en niet aanvechten? Man man
Ja maar als de importeurs al de fluit artikelen enz gaan intrekken.. wat is dan nog het nut om er tegenin tegaan..Er wordt nog gekeken voor stappen door vuurwerkcheck en het BPN, maar voor nu is het dit helaas…