bonzo26
VWC lid
Waarom zou de man van GBV op de behoeften van freaks in moeten spelen als ik vragen mag? Stel dat je totaal niet van die betreffende doelgroep afhankelijk bent. Waarom zou je dan naar die mensen moeten luisteren? Als die man van GBV nou zo afhankelijk van freaks zou zijn geweest, had men de website wel iets eerder geopend bijvoorbeeld.
Daarbij, de zelf benoemde freaks weten de weg naar de juiste winkels wel te vinden toch? Ik zie het potentiële probleem dan ook echt niet.
Ieder een beetje volwassenbedrijf doet aan doelgroepsegmentatie en speelt in op de behoefte van ieder segment (en beter nog iedere persoon). En zoals Samenvuurwerkkopen ook al zegt: dit is juist een heel belangrijk segment voor hen (Evolution): van liefhebbers voor liefhebbers.
Daarnaast schechts je ook perfecht het probleem (dat jezelf vervolgens niet ziet): nu Evolution wordt overgenomen door GBV, en GBV zich niet (echt) focust op de freaks, gaat deze ontwikkeling juist ten koste van de freaks. Ik zie het probleem dan weer wel.