Breaking Hard

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 6537
Artikelnaam: Breaking Hard
Bruto Gewicht: 13000 gram
Netto kruitgewicht: 1960 gram
Aantal schoten: 143 schoten
Effectomschrijving: Met de 143 shots compound Breaking Hard zet je een show van niveau neer in de straat die niet te evenaren is!
Tijdsduur: 55 sec.
Kartoneenheid: 1/4
Adviesprijs: € 149,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

6537-Breaking-Hard-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja deze ziet er zeker lekker uit, heb alleen iets te zeuren de pauzes duren me net iets te lang! Verder superbak..

Deze kan mij niet echt bekoren. Verder ben ik ook wel een beetje huiverig over deze lijn, gezien de Jackhammer van vorig jaar.. die presteerde ook niet zoals het zou moeten of hoe men het had verwacht.

Het effect met de rode crackling vind ik erg tof in het echt en was voor mij reden om deze aan te gaan schaffen!

Deze komt totaal niet overheen met de vuurwerkland filmpje x op houden met die wassen neus filmpjes te tonen ze kunnen bij de fabriek toch ook gelijk de productie laten zien wat voor ons is bedoelt toch niet zo moeilijk what you see what you get!!!!!! niet blij maken met een sinas appel en je krijgt een manderijn

Deze komt totaal niet overheen met de vuurwerkland filmpje x op houden met die wassen neus filmpjes te tonen ze kunnen bij de fabriek toch ook gelijk de productie laten zien wat voor ons is bedoelt toch niet zo moeilijk what you see what you get!!!!!! niet blij maken met een sinas appel en je krijgt een manderijn

Ik vind er niet zoveel verschil tussen zitten hoor. De waaiercakes met tails zijn wel anders, in het Vuurwerkland filmpje zie je daar meerdere kleuren per row, op het demo filmpje zijn deze kleuren tegelijk per row geschoten. De overige effecten komen overeen, maar kunnen anders overkomen door enerzijds de afstand tot het product en anderzijds omdat het Vuurwerkland filmpje enorm is ingezoomd. Ook de instellingen van de camera's kunnen de kleuren anders doen overkomen!

Ik vind er niet zoveel verschil tussen zitten hoor. De waaiercakes met tails zijn wel anders, in het Vuurwerkland filmpje zie je daar meerdere kleuren per row, op het demo filmpje zijn deze kleuren tegelijk per row geschoten. De overige effecten komen overeen, maar kunnen anders overkomen door enerzijds de afstand tot het product en anderzijds omdat het Vuurwerkland filmpje enorm is ingezoomd. Ook de instellingen van de camera's kunnen de kleuren anders doen overkomen!

Ja je hebt gelijk keek ook na de eerste effect dacht toch te zien dat er kleur effect in zat maar is toch zilver blinkers beetje camera werk maar toch:rolleyes:

Ziet er ook weer niet verkeerd uit, mooi afwisselend. Tails zijn wel grappig met blink en glitter mine, al zijn ze wat magertjes.

Back
Bovenaan