Brave Risket

Deze pot kan nooit 200 gram kruit bevatten.
hooguit (8x15) 120 gram kruit.:wink:
Het vereist minimaal 14 schoten om aan 200 gram te komen. (hoewel 13x15=195 vaker afgerond wordt naar 200 gram.)
Verder is het een geweldige pot, maximaal gevult. Mooie staart en een zorgvuldig boeket.
:bye:

Deze pot kan nooit 200 gram kruit bevatten.
hooguit (8x15) 120 gram kruit.:wink:
Het vereist minimaal 14 schoten om aan 200 gram te komen. (hoewel 13x15=195 vaker afgerond wordt naar 200 gram.)
Verder is het een geweldige pot, maximaal gevult. Mooie staart en een zorgvuldig boeket.

inderdaad bevat ook 120 gram(staat zelfs in het filmpje:shocked: :frusty: )
ik heb dit potje ook gehad voor die prijs was het een super potje volgend jaar weer:p

Een paar jaar geleden, bij de introductie van de Blacksmith lijn in 2004, kostte deze pot bij de firma Hol (waarnaar deze lijn is genoemd; Hol is van origine een smederij) nog 5,75.
De Brave Risket viel ook toen al op door de geweldige prijs/kwaliteitsverhouding, en is in die zin voor mij nog steeds de beste cake uit de hele lijn.
Kees Hol vertelde me toen dat deze cake de omgelabelde versie is van de Rainbow van Brilliant. Net zoals de Blacksmith Rockets de omgelabelde versie zou zijn van de bekende Steel Hawk pijlen van Panda. Top spul!

@ invader ,er wordt volgens mij ook nergens beweerd dat ie 200 gram zou zijn toch?

In de begin post stond eerst dat deze cake 200gram kruit in zich had (Info vanaf de importeur)
Maar als er in deze cake 200gram zou zitten dan zou er 25gram PTS per schot in zitten en dat kan dus niet met het maximum van 15gram PTS per schot.

Ik kan er niet omheen, maar dit is echt een topper van Black Smith.
voor 8.95 heb je een 8sh cake met grote boeketten en harde klappen.

Tijdens de demo avond werden er 3 tegelijk afgestoken, dat gaf een hele mooie volle lucht.

Filmpje demo 2007:
19. Brave Risket

2 product filmpjes in de begin post geplaatst, het zijn filmpjes van de demo avond (2007). De ene is gefilmt door VWC, de andere film is van UB. Nu staan er dus 4 filmpjes van de Brave Risket in de begin post, zo kan je goed vergelijken en krijg je een goed beeld van deze cake.

Een 100% aanrader, voor een adviesprijs van a.€.8,95 zulke nette afgewerkte effecten voorgeschoteld krijgen, ik kan hem alleen maar aanraden. De effecten zijn enorm breed, de blauwe tips zijn prima van kleur, de palmen komen goed uit en de crackling tail is gewoon een leuke extra die hem nog wat specialer maakt. :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit was zeker een mooi product. Jammer dat mijn vriendin het nodig vond deze te filmen terwijl de lens cap er nog op zat...

Dit was zeker een mooi product. Jammer dat mijn vriendin het nodig vond deze te filmen terwijl de lens cap er nog op zat...

Hahaha wel grappig :bonk:
Nah volgende keer beter toch :p

Ik heb hem nu 2 jaar achter elkaar gezien maar dit jaar wil ik hem toch zelf bestellen en nu kan ik ook filmen :D

Ja reken wel de prijsstijging door he bij je budget. Nu kunnen we niet precies zeggen hoeveel dat zal worden, maar ga voor het gemak uit van 30%
Kom je ineens op 11/12 euro. Is dan ineens wat prijzig, maar nog steeds krijg je grote effecten voor relatief weinig geld.

Voor de 1 net te duur, de ander heeft het er nog net voor over. Ik wacht uiteraard de prijsstijgingen af, maar ik moet voor mezelf wel afwegen wat ik nog een acceptabele prijs vind voor deze cake. Niettemin zou ik deze wel plaatsen onder de toppertjes voor mensen met een beperkt budget.

En nee, dat was NIET grappig. Ze was zo hysterisch dat ik dacht dat de camera kapot was...

Ja reken wel de prijsstijging door he bij je budget. Nu kunnen we niet precies zeggen hoeveel dat zal worden, maar ga voor het gemak uit van 30%
Kom je ineens op 11/12 euro. Is dan ineens wat prijzig, maar nog steeds krijg je grote effecten voor relatief weinig geld.

Voor de 1 net te duur, de ander heeft het er nog net voor over. Ik wacht uiteraard de prijsstijgingen af, maar ik moet voor mezelf wel afwegen wat ik nog een acceptabele prijs vind voor deze cake. Niettemin zou ik deze wel plaatsen onder de toppertjes voor mensen met een beperkt budget.

En nee, dat was NIET grappig. Ze was zo hysterisch dat ik dacht dat de camera kapot was...

Ja ik ken het.

Ik beslis ook nog niet door die prijsstijging maar als die 11/12 euro gaat kosten koop ik er denk ik nog 1 dat heb ik er wel voor over.
Als die ze oude prijs had gehouden was ik van plan om ze 2 of 3 keer door te lonten k heb gezien hoe dat was en dan heb je echt een hele mooie gevulde lucht.
Jammer van die prijsstijging alles wordt echt heel duur zo :sad:

Dat is nu precies mijn struikelblok ook. 1 kopen is geen miskoop, maar als je er 2 of meer van koopt dan moet je er toch wel hard over nadenken. Je slaat de spijker precies op zijn kop wat mij betreft.

Back
Bovenaan