Brasschaat 1-1-2009 Nieuwjaars pyromusical met Pyroworld

hehehe nee.... dat is weer voor 2010 :) Dit keer gaan we meehelpen om het groot vuurwerk op muziek voor de Stad Antwerpen te verwezenlijken!

Dit zullen we samen doen met Fireworks Europe.

Dit zal plaats vinden op een groot ponton op de schelde te hoogte van "het Steen" midden in Antwerpen.

Ik zal inderdaad ook aanwezig zijn bij de opbouw van Antwerpen maar heb aan mijn omgeving beloofd een jaartje gewoon niet een maand lang met een op hol hoofd rond te rennen en gewoon rustig oud en nieuw thuis te vieren...

Maar voel nu al dat het me niet goed gaat bevallen dus wie weet wat 2010 ons weer brengt haha!

Net als toen ik m vorig jaar keek, kippevel bij de finale!!

Komt over zware 5.1 surround, ik zit midden in!! ;)

Topshow, laatste nummer vanaf 11:00 vond ik mooiste, en krachtigste!

Groet

Net als toen ik m vorig jaar keek, kippevel bij de finale!!

Komt over zware 5.1 surround, ik zit midden in!! ;)

Topshow, laatste nummer vanaf 11:00 vond ik mooiste, en krachtigste!

Groet

Thx Patz0r,

Het laatste nummer was wel volle bak blazen.. Maar ja daar vroeg het muziek nummer ook om hahahaha.

Volgend jaar zullen we er zelf dus weer eentje in elkaar draaien! Want Daan snakt er al weer naar.. want oh oh oh ik hoor hem nog zeggen: Dit jaar wil ik bij de familie zijn.. hahahaha.. Maar het kriebelt harder als ooit bij hem hahahahahahahahah :D

Ja liet het aan een mede freak zien die op visite was, die werd gek hahaha :P

Gewoon filmpje blijven spammen naar hem ;)dan komt hij er niet onderuit, dan komt de pyro zelf uit de doos x)

Ikzelf kies dit jaar ook voor vuurwerk i.p.v familie, ja het is hard ik weet :p

Ja liet het aan een mede freak zien die op visite was, die werd gek hahaha :P

Gewoon filmpje blijven spammen naar hem ;)dan komt hij er niet onderuit, dan komt de pyro zelf uit de doos x)

Ikzelf kies dit jaar ook voor vuurwerk i.p.v familie, ja het is hard ik weet :p

hahahahaha mooi zo.. ja wij gingen ook aardig uit onze stekker hoor tijdens en na onze show. Het was ook een soort van goedmakertje van het jaar ervoor omdat er toen zoveel mist was.. en we de show toen niet konden doen door de mist.

Familie kan ik het hele jaar door nog genoeg zien :D Alhoewel mijn ouders ( ik woon vlak bij Antwerpen, incl mijn ouders) nu wel naar dit grote vuurwerk van Antwerpen komen kijken wat ik dan mee help met bouwen. Mijn vader kijkt alvast weer uit naar de salute finale :D

Back
Bovenaan