Brasilian Box [Ass]

Ik heb de 2018 versie zonder label. Heb er de volle vertrouwen in dat ie net zo goed zal zijn als vorig jaar! Ben er ook een beetje klaar mee om steeds te jagen op oudere batches vroeg in het jaar en vervolgens toch een nieuwe batch te krijgen. Bij sommige importeurs vertrouw ik het blindelings dat het goed zal zijn en daar is Pangu er zeker 1 van!

Ik heb de 2018 versie zonder label. Heb er de volle vertrouwen in dat ie net zo goed zal zijn als vorig jaar! Ben er ook een beetje klaar mee om steeds te jagen op oudere batches vroeg in het jaar en vervolgens toch een nieuwe batch te krijgen. Bij sommige importeurs vertrouw ik het blindelings dat het goed zal zijn en daar is Pangu er zeker 1 van!

Heb inmiddels van een kennis vernomen dat de mensen met de 2018 batch zich geen zorgen hoeven te maken. Mooie grote boeketten en flinke klappen komen uit deze box

Ik heb al vele versies gehad en nog nooit teleurgesteld daarom zul je met de 2018 geen miskoop hebben.

Eerste ervaring met Pangu maar wat een geweldige cakes! Sinds dit jaar toch meer bezig met NL spul en heb er geen spijt van!

Ik had de 2017 versie maar zal vast net zo goed zijn als andere jaren. Bizar grote uitwerkingen, echt veruit het grootste van al het losse vergelijkbare spul wat ik had. Pangu is goed bezig haha

Hier 2018 batch maar ware klasbakken . Zeer goed burst en prachtig grote boeketten. Net als de 2017 batch ( had deze vorig jaar )

Ik had de 2017 versie maar zal vast net zo goed zijn als andere jaren. Bizar grote uitwerkingen, echt veruit het grootste van al het losse vergelijkbare spul wat ik had. Pangu is goed bezig haha

Hier ook de 2017 versie. Deze komt er volgend jaar weer bij!

Harde burst,grote effecten zeker een aanrader.Had deze doorgelont en het tempo was ook stukken
beter dan ik had verwacht.

Tempo is heerlijk en mooie variatie aan effecten. Ik vind echter de big 19 cakes een mooiere sprijding en burst hebben.

Ik heb hier meer van genoten dan het fairytail assortiment dat ik vorig jaar had. Deze komt er volgend jaar weer bij. Klasse spul dat Pangu!

Maar 1 cake van deze kunnen schieten. Pracht spul, super grote boeketten en dikke burst. Vanavond gaat er nog een cake de lucht in. De rest hou ik voor aankomend oud en nieuw

2 Stuks na een harde klap onderste boven. Effect wel de lucht in, tubes verschoven daardoor om geduwd lijkt het.

Ik zal wel de enige zijn, maar ik vond de 2018 batch (eerste ervaring met deze box) wat tegelvallen. De spreiding is echt mega, maar gaat toch wel ten koste van het gevulde. En het voelde deels als "meer van hetzelfde" van goud met een kleurtje er bij. Uitzonderingen zijn de variatie in tail, bij 2 (?) cakes.

Begrijp me niet verkeerd, het is een super assortiment, maar ik vond hem niet zo goed als sommige hem hier voor doen komen of zoals ze op sommige films van oudere batches naar voren komen.

Back
Bovenaan