Brasilian Box [Ass]

Beste 19 shots assortiment dat ik ooit gehad heb, en ik heb er veel gehad. Had ook het fairytail assortiment maar vond deze een stuk vetter. Beter tempo en grotere uitwerkingen.

Ik had de 2017 batch (zie foto's van mij paar pagina's terug), en TOTAAL andere effecten dan vorig jaar (toen had ik ook 2017 batch maar andere omdoos).

Sneller tempo, en vond de effecten niet ietsjes minder, maar alsnog prima.

Film volgt, maar ben benieuwd of ik de enige ben.

Ik had de 2018 versie en deze was zo verschrikkelijk dik... veel dikker dan het Fairy tail assortiment uit 2015 zelfs. En ook totaal andere effecten dan wat ik me van eerdere versie's kon herrinneren die ik op filmpjes had gezien. Alle 6 tegelijk geschoten, geen cakebox die daar tegenop kon.

Mooi spul was dit! 2017 versie maar schoten niet per sé heel snel. Gewoon 19 schots tempo. Grote boeketten en harde burst. Vooral de cake met spinners was belachelijk goed

Deze gingen hier ook echt rappies er doorheen. Wel prachtige uitwerkingen vooral de cake met de spinners man man echt heel dik

Ze gingen een stuk sneller dan alle andere 19 schots assortimenten die ik heb afgestoken tijdens de jaarwisseling maar daarmee wel wat spectaculairder en naar mijn ervaring waren de effecten ook een stuk voller en groter. Vond het wel apart dat alle cakeboxen van Pangu te langzaam waren en deze batterijen allemaal net wat te snel gingen.

Vond het echte toppers. Heb r helaas maar 1 gefilmd en niet eens opgelet welke. Wel gingen de cakes iets te snel naar mijn mening. Was de bedoeling om er rustig van te genieten maar had ze eigenlijk door moeten lonten met deze snelheid

Tussen alle dozen door is deze blijven staan...:bonk:

Helaas dus nog niet mogen schieten, maar een jaartje drogen zal niks afdoen in de kwaliteit van de cakes.

Bijlagen

• 20181228_171224.jpg
    20181228_171224.jpg
    157,8 KB · Weergaven: 0
  • 20181228_171338.jpg
    20181228_171338.jpg
    188,6 KB · Weergaven: 0
Tussen alle dozen door is deze blijven staan...:bonk:

Helaas dus nog niet mogen schieten, maar een jaartje drogen zal niks afdoen in de kwaliteit van de cakes.

Had deze niet al een jaartje gedroogd? :p(Mijn 2017 batch had dezelfde doos)

Klopt dat is 2017 batch die had ik ook.Naar mijn idee zaten er ook andere effecten in dan
de versie met die andere omdoos.:rolleyes:

Eerste keer deze cakes en heb er absoluut geen spijt van! Mooie dikke bursts en mooi velle kleuren en spreiding. Had de 2017 versie.

Ik vond ze ook erg goed!

Hier een filmpje met eerst de Sun Beam 3 en daarna cake 5 + 6 vanaf een meter of 30.

In alle rust genoten van deze cake's, wat een toppers zeg. Goede harde burst met grote en mooie uitgewerkte effecten. Hopelijk dit jaar weer.

Hierbij onze film van afgelopen jaarwisseling. In de film komen 5 stuks uit het Brasilian box assortiment voor, cake 2 was al los weggeschoten. Hiervoor hebben we een fairytail cake erin gezet.

Prachtig assortiment met heerlijk effecten en loeiharde burst. Wat mij betreft het beste 19sh cake assortiment van de Nederlandse markt.

Dit assortiment heb ik gebruikt om af te wisselen tussen de andere producten door. Het kon erg goed meekomen qua effectgrote met de grote jongens uit de Evolution en Pangu lijn! Echter, zou ik de volgende keer overwegen om ze aan elkaar te verbinden, omdat 19 shots cakes nu eenmaal snel zijn afgelopen.

Ik schoot overigens batch 2017.

Back
Bovenaan