Braniac

Moet toch maar snel achter een verkooppunt van Breeschoten aan hier in de buurt want ik blijf dit potje mat zijn mooie mines en zijn blauwe en gouden palmeffecten wel heel erg mooi vinden.

Moet toch maar snel achter een verkooppunt van Breeschoten aan hier in de buurt want ik blijf dit potje mat zijn mooie mines en zijn blauwe en gouden palmeffecten wel heel erg mooi vinden.

Pyrovoordeel/Harten4 (met korting) is misschien ook een optie?

:bye:

Vanavond heb ik 'm live kunnen aanschouwen en wat een topper voor deze prijs zeg! Een absoluut waardige budgetcake met prachtige goud/blauwe uitwerkingen! Topper

Ook ik was gisteren aangenaam verrast door deze beauty van een cake.
Prima uitgewerkte salvo's, volle boeketten en brocade dat, ondanks de harde wind gisteren, redelijk lang bleef hangen. Voor nog geen euro per shot is deze budgetcake zeker waard voor z'n geld.

Overigens zijn de andere cakes uit de Dragon Line ook stuk voor stuk toppertjes.

Vanavond heb ik 'm live kunnen aanschouwen en wat een topper voor deze prijs zeg! Een absoluut waardige budgetcake met prachtige goud/blauwe uitwerkingen! Topper

Hier kan ik mij bij aansluiten, tevens al de zes de cakes uit deze lijn zijn mij prima bevallen en echte aanraders.

Gisterenavond gezien bij de demo van Harten4
Deze cake heeft mij enorm verbaasd, wat een topper!!
Prachtige cake hoor, lekker tempo, harde burst en mooi goud.
En in verhouding een lage prijs, helemaal top.
Deze gaat ik absoluut bestellen

Ook ik heb deze cake voor de eerste keer live mogen aanschouwen en ik mag best zeggen dat het voor mij de cake van het jaar 2010 is. Zoals Fred al zei zit er een goed tempo in, de bekende keiharde burst van "de kruiterij" en de mooie errupties in de lucht en in deze samenhang met de prijs maakt dit een topper.

Bij Harten4 gezien. Ik kende deze hele lijn eerlijk gezegd niet. Breeschoten liet ik tot op heden altijd links liggen. Veel te duur voor weinig. Deze Dragon lijn heeft me in z'n geheel verrast gisteren. Eigenlijk allemaal waar voor je geld.

Vanaf dit jaar is Breeschoten ook bij mij in de buurt gekomen, en deze lijn viel me toch wel op. Allemaal prachtige cakes voor een nette prijs. Waaronder deze wat mij betreft er bovenuit springt. Mooie grote boeketten, en de prijs...tja perfect!
Zit nu nog te twijfelen of ik um 1 of 2 keer doe :p

Wat een topper van een cake !
35% korting in de voorverkoop......dus nog geen 10 euries per stuk bij mijn dealer
Gaan er zeker 5 a 6 mee de kofferbak in.
ze zullen waarschijnlijk de finale vormen van 1 van mijn doorlontprojekten.

Ciao
mek

Was bij de Harten4-demo de eerste cake waarvan ik dacht: die moet ik hebben. Werd weliswaar vanwege de prijs vroeg in het programma geschoten (liep op van laag naar hoog), maar dan nog: dikke aanrader!

en je hebt helemaal gelijk hee, ik heb bij harten4 3 potten van deze collectie gezien die ik zekers de moeite waard vind qua prijs/kwaliteit verhouding, waaronder de braniac, maar zekers ook de crash en de express. normaal gesproken kocht ik al jaren geen breeschoten meer, maar dit overtuigde me nu wel

Pyrovoordeel/Harten4 (met korting) is misschien ook een optie?

:bye:

PosKaart in Benthuizen verkoopt deze ook.
Misschien toch maar eens langs gaan voor deze lijn. De afgelopen jaren heb ik Breeschoten vanwege het prijspeil amper serieus bekeken, maar dit is een positieve verrassing.

Hier dan ook mijn film van deze cake, geschoten op 10 december bij de demo van Harten 4 in Veenendaal:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan