BPN waarschuwt voor ongenuanceerde conclusies en ziet uit naar toekomstige jaarwissel

Kunnen ze bij die kleine potjes (7 shots bijv.)die snel omvallen niet een voetje aan de onderkant vastmaken, zodat die veel stabieler staan? Met zo'n voet aan de onderkant staan ze veel stabieler en zullen ze niet snel of helemaal niet omvallen. Ik zou het heel jammer vinden als dat "kleine" spul eruit zou gaan, weer een stukje nostalgie weg.
Kleine duitse lidl potten hebben dat bv ook.

Kunnen ze bij die kleine potjes (7 shots bijv.)die snel omvallen niet een voetje aan de onderkant vastmaken, zodat die veel stabieler staan? Met zo'n voet aan de onderkant staan ze veel stabieler en zullen ze niet snel of helemaal niet omvallen. Ik zou het heel jammer vinden als dat "kleine" spul eruit zou gaan, weer een stukje nostalgie weg.

Ik kan me nog herinneren dat er Nederlandse cakes (van GBV-Weco volgens mij) zijn die dit hadden. Maar dat echte kleine spul uit de meterpakketten heeft dat vrijwel nooit.

Veel kleinere potjes hebben al voetjes. Echter, te vaak komen importeurs vooral in pakketten met de meest creatieve holle potjes van 4-12 schoten die grotendeels hol zijn om schuim bevatten.

Die voetjes zijn leuk, alleen de laatste keer dat ik er een aantal had zaten ze er verkeerd om op geplakt. Lekker bezig :D

Back
Bovenaan