Borculo 13-12-08 (demo)

moontan

VWC lid
Vuurwerkdemo zaterdag 13 december 2008
Aanvang 20.30 uur

Winkel:
Willems Sierbestrating Borculo.

Tijdens onze vuurwerkshow op zaterdag 13 december om 20:30 ’s avonds bij ons pand aan de rondweg in Borculo tussen Neede en Ruurlo. Steken we een deel van ons vuurwerkassortiment van 1 van onze dealers af.

Al deze producten zullen voor en na de show in onze vitrine in showroom te bezichtigen zijn.

Uiteraard is deze demonstratie geheel gratis, zonder enige verplichting. En hopen u dan ook graag bij ons te zien op zaterdag 13 december om half negen s’ avonds.

Willems Sierbestrating Borculo.

Uw goedkoopste vuurwerkspeciaalzaak met de grootste keuze bij u in de regio.

Website:
http://www.willemssierbestrating.nl

Vuurwerkshow:

Willems heeft enkele jaren geleden een trend gezet om een vuurwerkshow te houden naast de eigen zaak. Hier steken we ieder jaar een deel van onze collectie af. Ook dit jaar hebben we voor u de toppers weer op een rijtje gezet. En kunt u op de afsteeklijst kijken of er wat voor u bij zit. Vind u zelf vuurwerk afsteken niets aan, maar wel leuk om er naar te kijken, kom dan gerust mee genieten van de show. De show zal dit jaar op zaterdag 13 dec. om 20:30 uur plaats vinden bij de showroom van Willems sierbestrating aan de rondweg van Borculo (tussen Ruurlo en Neede.)

webinfo:
http://www.vuurwerkberkelland.nl/

l_show_000_000.png

ik denk dat ik daar ook wel aanwezig zal zijn :-)

Echt waar?? :bonk: Ben wel benieuwd welke collectie ze zullen gaan schieten-> voorkeur is toch wel Wolf. Zal er vandaag nog wel ff binnen lopen en vragen welke collectie ze gaan schieten..gelijk ff de schietlijst meenemen.

Er wordt een deel van het ass van Wolf geschoten:D..betekend hier dynasty en full loaded. Heb helaas nog geen schietlijst kunnen bemachtigen deze was bij de drukker. Morgen is er weer een dag.

Mooie gelegenheid voor de mensen in het Oosten des Landes om de Dragster en Sniper te mogen aanschouwen.:yes:

Ook hier mag er max 100 kg worden geschoten met 30% in de finale. Producten zullen per 2 worden geschoten.

Locatie is het weiland wat aan het bedrijvenpand grenst en dus niet aan de overzijde. Medewerkers van het bedrijf zullen het verkeer/parkeren regelen.

Als ik de schietlijst te pakken krijg zal ik hem posten

zo, gisteren geweest.....de toppers waren wat mij betreft: daybreak en sniper...geweldige potjes...
hierbij nog de schietlijst:
1+2. concorde en firestarter tegelijk
3. amazing
4. creative
5. magic fountain
6. super 4
7. battle
8. monster trio
9. mystic fire
10. le mans
11. conserto rosso
12. stars over paris
13. daybreak
14. 3 stars
15. barracuda
16. bullet
17. dragsters
18. patriot (lijkt erg op de panter)
19. panter
20. sniper
21. daytona
22. locomotion
23. new york
24. blockbuster (erg mooi maar ook snel afgelopen en duur)
25. finale

we hebben trouwens erg moeten lachen om sommige uitspraken van willems zelf...engels is waarschijnlijk niet zijn sterkste kant.... :p

Laatst bewerkt:
... en humor is ook niet zijn sterkste kant!
En wat betreft de toppers kan ik me volledig bij je aansluiten!

Was opzich een redelijk geslaagde demo. Moet wel zeggen dat me de dragster toch een klein beetje tegenviel. Het bouquet was niet erg groot en er zat, zeker in verhouding met de demo van Wolf, maar erg weinig glittering in.
Verder werd de mystic fire niet geschoten, tenminste niet toen deze werd aangekondigd. Volgens mij zat hij echter wel weer in de finale verwerkt.

Was opzich een redelijk geslaagde demo. Moet wel zeggen dat me de dragster toch een klein beetje tegenviel. Het bouquet was niet erg groot en er zat, zeker in verhouding met de demo van Wolf, maar erg weinig glittering in.
Verder werd de mystic fire niet geschoten, tenminste niet toen deze werd aangekondigd. Volgens mij zat hij echter wel weer in de finale verwerkt.

hey masje, was dat de laatste pot in de finale ? want daar was ik wel benieuwd naar eigenlijk...

Nee dit was niet de laatste pot in de finale, dat was volgens mij de blockbuster. De mystic fire zat vrij aan het begin van de finale. Hij viel op doordat de crown boekketten zo lang bleven hangen.

nee, na de blockbuster kwam nog een pot...alleen deze heb ik bij de demo niet gezien...heb ook geen idee wat dit was...

is wel geschoten alleen die oellewapper van een "presentator" sprak ineens over de bonfire collectie...
Mystic fire was de pot met gouden brocade en crown..was de pot die na de moster trio( fish effect) kwam.

Back
Bovenaan