Bora bora

Niemand deze live gezien? Ben benieuwd of deze net zo indrukwekkend is als de return of the Phoenix.
Als ik de filmpjes vergelijk, lijkt het alsof de Phoenix feller/harder klinkt dan deze..

Gezien op de Trophy, is wel vergelijkbaar met Return o/t Phoenix, idd misschien iets zachter maar de stijghoogte is door het boeket als sluiter indrukwekkender.

Kon het niet laten om hem toch nog even op te halen bij de lokale dealer in het dorp. Helaas vroeg hij er 30e voor, 19,95 was vvk prijs vertelde hij. Zal er niet minder plezier van hebben maar wel een erg groot prijsverschil.

Toppertje! De voorverkoopprijs van €20 waard, de losse verkoopprijs van €30 niet.
Rauwe fluit, bizarre stijghoogte, mooi traject in de lucht (constante voorspelbare richting, kan door het gebrek aan wind zijn) en een nog best fel crackling boeket.

Als ik de kans krijg, volgend jaar weer.

Fluit zeer goed! Vond de crackling echt tegenvallen, gewoon klein en zacht. Misschien ook omdat het zo hoog komt dat je het minder door krijgt. Heb de Gunner ook gezien tijdens de jaarwisseling. Qua fluit hetzelfde maar een leuker boeketje, persoonlijk zou ik volgende keer toch voor de The Gunner gaan.

Wat een topper was dit. Je moet hem niet voor de crackling kopen, maar de fluit is erg goed en komt onwijs hoog.

Vanaf minuut 6.35 zie je ze in onze show.

Geweldige cake. Deze vond ik echt super. Ik had besloten geen losse cakes meer te kopen van nu maar hier maak ik zeker wel een uitzondering voor.

Deze was mij nog nooit opgevallen, nu wel... heerlijke scheller fluiters, precies zo als ze moeten klinken :)

Nu alles toch weer duurder is geworden kun je de bora Bora als weinige fluiters nog (voordelig) aanschaffen. Zo heb ik afgelopen week 2 karton (12stuks) voor 180€ ‘15€ per stuk’ aangeschaft.

Sommige vuurwerkplanet dealers hebben deze nog in het assortiment

Back
Bovenaan