Knettermans
VWC lid
Kul of kulleke wel ja maar dat is meer zoiets als ventje of menneke.Tussen Roosendaal en Breda kennen ze wel de term “kul” en dat zal dan vast iets als kerel betekenen, gok ik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kul of kulleke wel ja maar dat is meer zoiets als ventje of menneke.Tussen Roosendaal en Breda kennen ze wel de term “kul” en dat zal dan vast iets als kerel betekenen, gok ik
Is al binnen bij ons. Wel uitverkocht bij Wolff, dus wellicht zit daar het probleem.Klopt het dat deze niet aankomt in NL? Krijg een appje van mijn locale dealer met dit verhaal.
Filmpje?Wat een bak dit! Geweldig!
Was weer gezellig maar! Filmpje upload ik vanavond@MikosjePyro heeft hem gefilmd, dus ik verwacht vanavond wel een filmpje![]()
Holy moly! Dat is een deal waar je u tegen zegt haha!Deze voor €65 mee kunnen pakken in een happy hour. Bij de eerste berichten in dit topic (zelfde fabriek als de Break Out) was bij mij alle twijfel weg. Buurjongen had deze ook. Klapt er goed op. Wat een bak!
Begint ongeveer bij 3:23, 1e cake is moeilijk te zien dankzij vonkoverslag met de Peking Opera 100.
Gaf wel een mooi speciaal effect.
Een brute bak!