Boom Town [Intratuin]

Ik had deze ook 5x besteld maar helaas had de dealer ze niet binnen gekregen.
Ik mocht als alternatief voor 37,50 wat uitzoeken in de winkel.... slecht voorstel wat mij betreft.
Ik heb uiteindelijk maar mijn geld terug gevraagd. Jammer want dit was een erg leuke deal geweest als ik het bovenstaande zo lees.

Was in de veronderstelling dat het een kleine compound was omdat je de doos kon afritsen enzo. :p Helemaal niet bij stil gestaan dat ik ze nog moest doorlonten haha.. Dus ik steek de eerste cake af.. Hey vreemd hij stopt.. Ok dan maar de laatste bij het reservelont. Hey hij stopt weer.. Pak hem op, verdomd cake 2 heeft ook een lont :bonk:

Maar voor dit geld was deze set cakes natuurlijk helemaal niet slecht.

Was in de veronderstelling dat het een kleine compound was omdat je de doos kon afritsen enzo. :p Helemaal niet bij stil gestaan dat ik ze nog moest doorlonten haha.. Dus ik steek de eerste cake af.. Hey vreemd hij stopt.. Ok dan maar de laatste bij het reservelont. Hey hij stopt weer.. Pak hem op, verdomd cake 2 heeft ook een lont :bonk:

Haha hier hetzelfde. Overigens een erg leuk boxje voor die 7,50€

Dit had ik dus ook, totaal niet bij stilgestaan dat ik hem nog moest doorlonten. Dan maar als 3 losse cakes. Ik vond dit prijs-kwaliteit echt dikke prima joh. Ik had er eigenlijk 6 besteld, maar hadden maar 1 karton van 4 gekregen. Heb er 2x een andere cake voor gekregen wat prima was. De cakes zelf voor het geld echt niks te klagen, goede burst wel en echt van genoten in de vooravond. Stak ze wel vrij vroeg af waardoor de meeste dingen nog wel indrukwekkend zijn, kan zijn dat als ik de film terug zie dat de mening wat wordt aangepast.

Ik ben volgens mij de enige die ze wel vooraf doorgelont heeft :p

Waren leuke cakes voor het geld, maar niet echt 25mm-waardig. Vond de huismerk 20mm cakes van Valk zeker niet slechter!

Ik vond het redelijk matige cakes. Goed, €7,50 is ook niet duur. Maar zoals gezegd deden andere 20mm cakes hiervoor zeker niet onder. Ik kon er niet aan af zien dat hier 450 gram in zit (of zou moeten zitten...)

Kortom: voor het geld zeker niet slecht, maar op zichzelf gewoon niet heel goed.

Ja maar het stond er notabene op. Vandaar mijn verwarring.

Bekijk bijlage 70778

Ja want dat is lesli, waarschuwing derop zetten niet doorlonten, maar wel die fucking 3 cakes aan het karton vastlijmen.... alsof het veiliger is om 3x naar dezelfde cake te lopen... te debiel voor woorden... ik had ze wel doorgelont overigens en voor 7.50 kun je niets beters qua prijs kwaliteit vinden. Omgerekene 2.50 per cake, heb ik ze niet voor kunnen vinden. Duitsland even daargelaten.

Ik vond dit één van de verrassingen van de avond. Normaliter bestel ik dit soort acties nooit. Heb dan weleens het idee, dat het te mooi is om waar te zijn en dat het in de straat tegen zal vallen. Nu een keer een uitzondering gemaakt en er 1 besteld. Bij het ophalen was ik al verrast door het formaat, want ik had 20mm tubes verwacht i.p.v. 25mm. Ervoor gekozen om de Boom Town aan het begin van de avond af te steken en heb er echt van genoten. Vond hem voor het geld juist erg goed en absoluut niks op aan te merken. Blij dat ik de actie nu toch eens heb meegepakt.

Inderdaad een hele rare 'cakebox'. Hier precies dezelfde ervaringen; totdat ik een foto doorgestuurd kreeg waarop hij opengeritst stond, niet in de gaten dat je deze nog door moest verbinden (of juist absoluut niet! :bonk:). 36schots, 450gr, 3 losse cakes maar het wel op een compound doen lijken, maak er dan gewoon een '500-grammer' van. Voor die prijs uiteraard wel een prima cake

Boom Town 2.jpg

Boom Town 1.jpg

Ik had ook een kartonnetje BoomTown. Voor 30 piek een hele leuke set vooravond cakes gescoord. Ik vond het een prima cakeboxje met flinke burst en keurige boeketten. Als Lesli er ergens in de krochten van de bunkers nog een paar vindt, wil ik ze best nog een keer bestellen

Nog straatfilm, ook ik heb er niet bij stilgestaan dat het 3 losse cakes waren:bonk:
Dus dan maar 3 keer aansteken.. en ik verbaasde mij echt wat er uitkwam voor die 7,50 jammer dat het dan niet 1 cake was:p

Toch beetje spijt dat ik hem voor die prijs had laten staan.. Ik dacht een gevalletje ''te mooi om waar te zijn'', maar ziet er toch zeker goed uit! Misschien dit jaar voor de prijs, who knows. Op het lijstje dan maar :)

Back
Bovenaan