Bonte: Tweede Kamer nu aan zet

Dit slaat natuurlijk nergens op, illegaal vuurwerk kwa profblokken bevatten evenveel kruid als een doorlontbak hier legaal. En iemand met verstand van shells controleert alles correct zodat er amper kans is dat het foutgaat, en schieten niks ik een woonwijk. Shocks knallen net zo hard als nitraten dus ook daarop kan je niet zeggen dat het meer schade aanricht. Ik wil het nu niet hebben over vlinders of cobra's. die gaan gewoon te hard maar daar kunnen ze wat tegen doen.

Mijn gedachte is: Hoe strenger ze worden hoe meer illegaal er komt. Dus het lijkt mij geen slimme zet om maar weer strenger te worden.

Ze moeten is met duidelijke afspraken komen en niet wat ieder jaar weer moet veranderen.

Als je een beetje normaal nadenkt, dan gaat mijn verhaal over praktijk ervaring. Ik zag in de stad waar ik woon absoluut shells de lucht ingaan, en wel te verstaan 6 inch, en met nitraten blaas je niet veel op, dus ook niet met shocks. Jij zegt over cobra's en vlinders wil ik het niet hebben, daar gaat het nu juist om daar hebben de mensen het meest last van. Als jij niet wil inzien dat dit grotere gevaren met zich mee brengt grotere overlast bezorgt, dan het legale vuurwerk, sorry maar dan heb je toch wel een bord voor je kop.

Als je een beetje normaal nadenkt, dan gaat mijn verhaal over praktijk ervaring. Ik zag in de stad waar ik woon absoluut shells de lucht ingaan, en wel te verstaan 6 inch, en met nitraten blaas je niet veel op, dus ook niet met shocks. Jij zegt over cobra's en vlinders wil ik het niet hebben, daar gaat het nu juist om daar hebben de mensen het meest last van. Als jij niet wil inzien dat dit grotere gevaren met zich mee brengt grotere overlast bezorgt, dan het legale vuurwerk, sorry maar dan heb je toch wel een bord voor je kop.

Volgens mij kan de politie prima op de 31e de jongens aanhouden die in de straat lopen met cobra's.

En ik denk dat salute cake 1 net zoveel overlast bezorgt als ik de reacties zo las over hoe hard hij gaat. Dat jij dit niet inziet zegd al genoeg over wat jij voor je gezicht hebt.

Een beetje normale freak steekt grote dingen niet af in een straat, doen ze dit wel ertegen op treden. Klaar.

Ik heb ook ervaren dat het zeker anders kan. Ik werk in een verzorgingstehuis en alle oudjes die ik sprak vinden het eigenlijk hartstikke leuk dat er vuurwerk wordt afgestoken. Die maken zich niet meer zo druk om alles. Ik heb zelfs gister van 1 mevrouw wat geld gekregen zodat ik nog wat extra vuurwerk kon kopen, mooi toch dat het ook zo kan?

Ik vind dat Bonte verblind is door alleen het negatieve te benadrukken. En zou hij ook niet allang weten dat in iedere gemeente een vuurwerkshow organiseren onrealistisch is? Als politicus heb je bepaalde standpunten en vanuit daar kom je met acties op de proppen. Uiteindelijk is het wel zo dat je als politicus niet altijd je zin krijgt, zo simpel is het. Daar moet je mee om kunnen gaan.

Dhr. Bonte heeft deze discussie al eerder op de agenda gekregen en toen werd hem een nee verkocht. Je krijgt nou eenmaal niet altijd je zin. In plaats van dit te accepteren gaat Bonte gewoon door, wetende dat er toch geen verbod komt. Maar via deze actie bereik je wel een hoop mensen en kun je je imago verbeteren. Dat is waar deze beste man volens mij mee bezig is.

vuurwerkverbod gaat er niet komen. Wat ze misschien kunnen doen is vuurwerkvrije zones vergroten op plekken waar veel overlast is, maar dat is lastig want dan gaat men weer ergens anders heen.
Volgens mij mag er harder opgetreden worden tegen de idioten die politie te lijf gaan en met vuurwerk beschieten.
Verder zeg ik: babypijltjes verbieden, dat scheelt alvast weer 20 oogletsels.
Bonte is gewoon bezig met zijn levenswerk, maar ik ben bang dat zijn levenswerk niet echt goed gaat komen.
Greetzz

Back
Bovenaan