rikkoenjeffrey
VWC lid
Dit slaat natuurlijk nergens op, illegaal vuurwerk kwa profblokken bevatten evenveel kruid als een doorlontbak hier legaal. En iemand met verstand van shells controleert alles correct zodat er amper kans is dat het foutgaat, en schieten niks ik een woonwijk. Shocks knallen net zo hard als nitraten dus ook daarop kan je niet zeggen dat het meer schade aanricht. Ik wil het nu niet hebben over vlinders of cobra's. die gaan gewoon te hard maar daar kunnen ze wat tegen doen.
Mijn gedachte is: Hoe strenger ze worden hoe meer illegaal er komt. Dus het lijkt mij geen slimme zet om maar weer strenger te worden.
Ze moeten is met duidelijke afspraken komen en niet wat ieder jaar weer moet veranderen.
Als je een beetje normaal nadenkt, dan gaat mijn verhaal over praktijk ervaring. Ik zag in de stad waar ik woon absoluut shells de lucht ingaan, en wel te verstaan 6 inch, en met nitraten blaas je niet veel op, dus ook niet met shocks. Jij zegt over cobra's en vlinders wil ik het niet hebben, daar gaat het nu juist om daar hebben de mensen het meest last van. Als jij niet wil inzien dat dit grotere gevaren met zich mee brengt grotere overlast bezorgt, dan het legale vuurwerk, sorry maar dan heb je toch wel een bord voor je kop.