Bonn (RIF) 01-05-2010

Attention.

This year the whole Rheinaue will be arounded with Fences (6km) It is not allowd to bring Drinks espaciliy Alcohol no barbecue and other Foods. Its only allowed a Bottle of Water (1 litre) for each.

too bad! That they not allow alcohol i agree.. but no BBQ :angry:

But on the other hand.. it is a real mess and chaos after the fireworks is finished.. all of those BBQ’s and empty bottles and other things hahahaha.

Are you serious? Why?

No Bonn for me then. :sad::wink:

Nepfan! ;) :D

Ik zal zeker weer naar Bonn gaan vorig jaar mij goed bevallen terwijl er vele van jullie zeggen dat het een "testshowtje" is. Tis alleen zo verdomde druk maar met kermis komt alles goed!

ff offtopic:

Ik zoek een goede calander waar alle vuurwerkshows in staan voor dit jaar zodat ik dat gaan kan combineren. Waar vind ik zoiets?

edit: voor de grappenmakers in het Nederlands natuurlijk :D

Laatst bewerkt:
Ik hoor niemand nog over Bonn, en het is al over een paar weken.
Bonn niet meer in trek bij jullie? :D

Ik wil eerst duidelijkheid over de geruchten die gaan of je nog drinken en eten mee mag nemen op het terrein en of je de bbq weer mee kan nemen. Denk dat ik zoiezo wel ga dan wel aan de andere kant van de rijn. om toch nog de bbq aan te steken!

Hotel is geboekt, we gaan zowiezo.
Maar heb niks meer gehoord over dat gene wat voorgesteld is aan de gemeente om de boel af te sluiten en het bbqen enz te verbieden.
Als dat echt door gaat dan gaan we mooi ergens anders zitten, ga daar niet de hele dag in dat park zitten met alleen een fles baccardi!

Hoe willen ze dat gaan controleren dan eigenlijk? Het park afsluiten? En zoals sommige al zeggen dan steek je toch aan de andere kant van de Rijn een BBQ aan. Of op die brug :P

Hoe willen ze dat gaan controleren dan eigenlijk? Het park afsluiten?
Zo te lezen gaan ze er dus een hek omheen gooien, met waarschijnlijk een handjevol entree's. Dus ja, helaas lijkt het erop dat die controle er wel gaat zijn... jammer. Neemt zeker een groot deel van de lol weg :sad:

Zo te lezen gaan ze er dus een hek omheen gooien, met waarschijnlijk een handjevol entree's. Dus ja, helaas lijkt het erop dat die controle er wel gaat zijn... jammer. Neemt zeker een groot deel van de lol weg :sad:

Ja dat was 1 bericht en dat was zelfs nog niet zeker omdat het een voorstel is.
Maar ik kan er verder helemaal niets over vinden op geen enkele site, wij wagen het er gewoon op.

Beste weer gewoon in Koningswinter(Bonn) te parkeren en dan met de U-Bahn weer naar das Rheinpark? Of hebben mensen inmiddels betere ideeën bedacht?

Nou de U-Bahn zou ik zowiezo niet pakken, 2 jaar geleden meer dan 2 uur vastgezeten in dat ding, op een gegeven moment gewoon de noodknop ingedrukt en eruit gesprongen ( nog wel boven de grond ).

Maar dat is zo'n gekkenhuis dat is niet te doen.

Beste om de auto te parkeren in de buurt van de stra( ringel S ) chenweg.
In die wijk is vaak nog plek, dicht bij 't park, alleen na de show zal je even vaststaan in de drukte!

Nou de U-Bahn zou ik zowiezo niet pakken, 2 jaar geleden meer dan 2 uur vastgezeten in dat ding, op een gegeven moment gewoon de noodknop ingedrukt en eruit gesprongen ( nog wel boven de grond ).

Maar dat is zo'n gekkenhuis dat is niet te doen.

Beste om de auto te parkeren in de buurt van de stra( ringel S ) chenweg.
In die wijk is vaak nog plek, dicht bij 't park, alleen na de show zal je even vaststaan in de drukte!

Alt + 0223 = ß :)

Back
Bovenaan