• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Bonbridge] Titanium Thunder 1308

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwe verpakking? zag deze pas 'titanium thunder'en zelfde nummer sck-fe013-08
Zijn nu per 20 verpakt, en zien er een beetje uit als letse nitraat, iemand hier meer info over? zijn dit gewoon dezelfde dan?

Vaag dit de een zegt: kan bijna tippen aan bangers. de ander zegt zijn veel en veel zachter dan bangers. het schijnt ook niet door te dringen dat dit topic over de nieuwe versie gaat. maar goed 100 bangers kosten 50,- TiT's 35,-
als ze echt bijna zo hard gaan als bangers is dit natuurlijk fantastisch.

Nieuwe verpakking? zag deze pas 'titanium thunder'en zelfde nummer sck-fe013-08
Zijn nu per 20 verpakt, en zien er een beetje uit als letse nitraat, iemand hier meer info over? zijn dit gewoon dezelfde dan?

ja dat hoorde ik ook bij mij op school zag er wel bizar uit met een wt kaartje in het pakje met tekst erop
hoorde dat ze even hard waren
maar mij werden ze aangeboden voor 13 euro per 20 is dit een goede prijs ?

ja dat hoorde ik ook bij mij op school zag er wel bizar uit met een wt kaartje in het pakje met tekst erop
hoorde dat ze even hard waren
maar mij werden ze aangeboden voor 13 euro per 20 is dit een goede prijs ?

Ik vind dit erg veel geld voor deze dingen... Maar er mogen hier geen prijzen worden besproken:wink:

Bij edruco krijg je nu weer de gele.. Zijn die dan wel zo goed als de zwart/paarse?

Ach je hebt destijds ook oranje gehad en daar was ook niets mis mee dacht ik zo, dus ik neem aan dat hetzelfde verhaal ook op gaat voor de gele in dit geval :p

PS : waar haal jij dat nieuwtje over die gele eigenlijk vandaan, ik kan op de edruco site namelijk niets vinden ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan