• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Bonbridge] Titanium Thunder 1308

Status
Niet open voor verdere reacties.
Colour salutes voor een euro per stuk? Da's wel heel duur hoor. Ik zou met geen van beide deals genoegen nemen. 't Is nu al wel bijna december trouwens... maar waarschijnlijk kun je wel ergens goedkoper colour salutes of anders fenix nitraten vinden (die zijn ook goed), zo niet dan kan ik je geen advies geven. De keus is me te moeilijk.
Ja, ik ga nog wel even verder kijken natuurlijk.
40 euro voor 40 colour salute is wel duur! Maar die knal is wel harder...
Ik had dan denk voor de titanium thunders gegaan...
Ik weet het ook niet, daarom vraag ik het hier haha.
De knal van deze vind ik persoonlijk best goed (iedereen ervaart een knal anders zoals een mod altijd zegt) en de CS het ik nog nooit gehoord..
Ik weet het nog niet..

volgens mij mijn oude foto in de begin post?:rolleyes: waren goede knallers veel beter als de oude rooie iig:wink:

Ik had er vorig jaar 1 doosje van, de zwarte versie.
Knallen niet al te goed (mijn mening), van het geld kan je beter de Banger nemen, maar voor erbij wel grappig.

Mij eerste stuk llegaal spul wat ik afstak (rode versie) jaaaaaaaaa, vond ik toen helemaal geweldig. maar eigenlijk een knal van niks. het begint met knalerwten en het eindigt met shells.

rode versie = was dacht ik 100 voor €40 = Nu eigenlijk niet meer te koop
zwarte versie = 100 voor €35

verbeter me als ik Vaut zit ;)

Volgens mij anders om, want toen ik 3 jaar terug bij Alpeco was geweest waren de zwarte duurder en ook iets harder. Ik weet zeker, dat de rode 3,50 per pakje waren, maar de zwarte weet ik niet meer. Het verschil met een choeet banger is trouwens wel heel erg groot dus ik zou deze eigenlijk niet nemen. Vindt ze persoonlijk wat te duur.

Volgens mij anders om, want toen ik 3 jaar terug bij Alpeco was geweest waren de zwarte duurder en ook iets harder. Ik weet zeker, dat de rode 3,50 per pakje waren, maar de zwarte weet ik niet meer. Het verschil met een choeet banger is trouwens wel heel erg groot dus ik zou deze eigenlijk niet nemen. Vindt ze persoonlijk wat te duur.
Ik heb afgelopen 2 jaar deze gehad, het klopt dat de nieuwe (zwarte) eerst 40 euro was voor 100 en 5 euro voor 10, maar sinds vorig jaar is de prijs per 100 gedaald naar 35 euro. En ik vind persoonlijk dit gewoon erg goede nitraten, ze zijn erg hard en een stuk goedkoper dan andere toonaangevende nitraten.

Ik heb afgelopen 2 jaar deze gehad, het klopt dat de nieuwe (zwarte) eerst 40 euro was voor 100 en 5 euro voor 10, maar sinds vorig jaar is de prijs per 100 gedaald naar 35 euro. En ik vind persoonlijk dit gewoon erg goede nitraten, ze zijn erg hard en een stuk goedkoper dan andere toonaangevende nitraten.

Vergeleken met het andere spul uit belgie zijn deze nog niet eens zo slecht qua prijs/knal verhouding vind ik. Maar als je het om rekent zijn ze 7 euro per 20, en voor dat geld heb je ook al snel een pakje fenix te pakken

Het gaat hier om belgisch vuurwerk, daarbij zit een los pakje fenix voor 7 euro er niet zo snel meer in omdat een gemiddeld karton al 6-6,50 per pakje kost. Maar zo kunnen we wel bezig blijven...

ontopic:

Dat die zwarte dan duurder waren zal dan ook zo geweest kunnen zijn, omdat die rode voor 99% zeker de oude zijn

Vergeleken met het andere spul uit belgie zijn deze nog niet eens zo slecht qua prijs/knal verhouding vind ik. Maar als je het om rekent zijn ze 7 euro per 20, en voor dat geld heb je ook al snel een pakje fenix te pakken

Ja daar heb je wel gelijk in maar niet overal zijn fenix even goed verkrijgbaar en niet iedereen heeft de contacten voor die prachtstukjes vuurwerk, dit is in ieder geval mijn ervaring.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan