Bombardos

Die laatste is toch echt een stuk minder, eerste twee samples?

Denk dat dat komt omdat deze met een camera van lagere kwaliteit en VVS is gefilmd. Als ik de effec grootte vergelijk met de stijgende bombette, is het effect ongeveer even groot als op de eerste 2 video's.

naar aanleiding van vragen op de vwc chat en verkeerde geschoten batch op de fireval demo (f2 sample/productie werd geschoten i.p.v. de f3 versie) heb ik contact gezocht met weco of het mogelijk was om een nieuwe video van bombardos te kunnen krijgen. (de enige video die bekend is is een sample van fabriek)

ik heb vandaag antwoord gekregen,

verkort:

''Uiteraard komen hier ook nog nieuwe films van.
Meestal hebben wij eind november een filmavond waar we in een keer alle nieuwe artikelen filmen.''

nog een beetje geduld hebben :D

naar aanleiding van vragen op de vwc chat en verkeerde geschoten batch op de fireval demo (f2 sample/productie werd geschoten i.p.v. de f3 versie) heb ik contact gezocht met weco of het mogelijk was om een nieuwe video van bombardos te kunnen krijgen. (de enige video die bekend is is een sample van fabriek)

ik heb vandaag antwoord gekregen,

verkort:

''Uiteraard komen hier ook nog nieuwe films van.
Meestal hebben wij eind november een filmavond waar we in een keer alle nieuwe artikelen filmen.''

nog een beetje geduld hebben :D

Ben heel benieuwd laat maar komen!

Bedankt, toch iets minder dan op het 1e filmpje, maar dat was te verwachten :tongue2:.
De middelste is opvallend minder, lijkt wel 25MM:cry:.

Bedankt voor t filmpje,
Ben blij dat ik m heb ingeslagen maar vind het idd minder maar goed genoeg.
Ik mis de dikke beloofde tails + 2e is simpel weg bagger
Maar de overige 2 maken het weer goed:thumbup:

Back
Bovenaan