Bombardos

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 8007
Artikelnaam: Bombardos
Bruto Gewicht: 2000 gram
Netto kruitgewicht: 3 x 40 gram
Aantal schoten: 1 schot
Effectomschrijving: Een ultieme set bestaande uit drie professionele mortieren! Deze buizen zijn mega groot en bevatten de maximale vulling toegestaan op de Nederlandse markt. Elke mortier heeft zijn eigen siereffect!
Max. tube diameter: 50MM
Kartoneenheid: 9/3
Adviesprijs: Adviesprijs: € 19,99
Verkoopprijs: € 17,50
Online deal: € 14,99

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

8007_Bombardos_2019.jpg

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Leuk dat meerdere importeurs zich op de grotere singleshots gaan richten, dat is wat wij liefhebbers willen!

Ik ben benieuwd of dit dan een omlabeling wordt van de Eccentric shots van Evo of dat het echt een nieuw product is.

ik weet niet of het aan het filmpje ligt ivm afstand maar had de boeketten eerlijk gezegd iets groter verwacht. maar ik zal zeker wat ervan bestellen voornamelijk door de 1e effect.

ik weet niet of het aan het filmpje ligt ivm afstand maar had de boeketten eerlijk gezegd iets groter verwacht. maar ik zal zeker wat ervan bestellen voornamelijk door de 1e effect.

Nog groter ? Ik twijfel er namelijk aan of ze deze grootte kunnen realiseren in de uiteindelijke productie.

Ziet er zeker fraai uit! Hier wil ik er wel wat van proberen. :D
Komen er trouwens wel voetjes onder? Die zie ik op de afbeelding er niet onder zitten namelijk.

Erg fraai.
De eerste doet mij een beetje denken aan de Snelle Jelle van Marijn.
Maar gelukkig zit er geen crackling geval tussen.
Even onthouden.

WoW, meer dan geweldig. Vind dit, zo op film, de mooiste singel shots die NL te bieden heeft. Uiteraard beter film of productie afwachten, maar ik ben om. Zeer benieuwd naar de prijs nu.

Ziet er zeker fraai uit! Hier wil ik er wel wat van proberen. :D
Komen er trouwens wel voetjes onder? Die zie ik op de afbeelding er niet onder zitten namelijk.

Bierkratje passen ze perfect in..staan dan goed stabiel vast alleen de gepiel met de lontjes maar daar is ook wat op te verzinnen

Bierkratje passen ze perfect in..staan dan goed stabiel vast alleen de gepiel met de lontjes maar daar is ook wat op te verzinnen

Bierkratje deed ik vorig jaar ook. Bij die van Evo zaten geen voetjes onder dus toen 'moest' het wel, maar bij die van Zena hield ik de voetjes af en zette ze ook in een kratje. Dat past precies en veiliger kan niet. ( wel een leeg kratje he )

Back
Bovenaan