Bomba [Uitloop]

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 5122
Artikelnaam: Bomba
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: Maximaal
Effectomschrijving: 4 stuks single shot mortier met maximale flash-inhoud.
Een mortieren met rood effect en keiharde burst!

Tijdsduur: ...
Stijghoogte: 20 m
Richtprijs: info volgt

cr5122.jpg

Oh, wat zalig; dat Nederlands op de doos. Eindelijk geen 'single shot' of iets dergelijks, of nog erger; halfbakken Engelse omschrijvingen (Zen). Geen anglificering hier, gewoon 'enkelschots mortier, 4 in een doos', hulde en dank voor deze verademing! Boeien wat het doet, als dank koop ik een pakje :P

Oh, wat zalig; dat Nederlands op de doos. Eindelijk geen 'single shot' of iets dergelijks, of nog erger; halfbakken Engelse omschrijvingen (Zen). Geen anglificering hier, gewoon 'enkelschots mortier, 4 in een doos', hulde en dank voor deze verademing! Boeien wat het doet, als dank koop ik een pakje :P

Ben ik het met je eens.
Maar de naam Bomba vind ik wel bagger.

Niet origineel, maar bekt wel lekker: Bombaaaaaaaaaa, nog op z'n Duits te doen ook; Hier kommt ein Bombaaaaaa. Maar eigenlijk klinkt het ook wel als een luiermerk, haha.

Wat is het verschil precies tussen deze mortieren en de andere van China Red? En zijn hier misschien beelden van?

Voor zover ik weet is omlabelen iets normaal en China Red is niet de enigste.

omlabelen is volstrekt normaal ja. Wolff doet het met zijn collecties onderling en ook lesli deed hieraan. Maar ik hoor niet heel vaak dat de ene importeur iets omlabeled van een andere importeur.
Misschien dat het gebeurt, maar het lijkt mij niet de 1e betekenis van omlabelen. Dat lijkt mij voorbehouden aan het, door 1 en dezelfde importeur, meerdere namen en labels geven aan dezelfde cake om deze in meerdere winkels te koop aan te kunnen bieden.
Maar misschien heb je gelijk, ik betwijfel het echter.
greetzz

bij mij zijn deze 0,99€. zit te twijfelen tussen deze, de redbastard, bulkpack singleshot vuurwerktotaal of de thunder tubes welke zulken jullie nemen?

bij mij zijn deze 0,99€. zit te twijfelen tussen deze, de redbastard, bulkpack singleshot vuurwerktotaal of de thunder tubes welke zulken jullie nemen?

Ik neem aan dat de Bomba's een kleinere variant van de Super Shock (Wolff) is aangezien de normale prijs 2,25 is en 4 voor 2,25 is nogal duur

Een jawel 'enkelshots mortier' (mooi he) die geen Thunder King heet, dat is origineel genoeg dus ik neem 'm, toch maar 1 eurootje lichter.

Back
Bovenaan