Bomb Assorted ( 5 CAKES)

Torrr

VWC lid
Artikelnummer: 8615
Artikelnaam: Bomb Assorted
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 5 x 16
Effectomschrijving: Set van 5 cakes met elk 16 schoten!
Tube diameter: 20 mm
Kartoninhoud: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €39,95
O.a. te koop bij: Rubro.nl

2179.1559646092.png

Geen idee op beide opmerkingen, zag hem bij een winkelier staan en kon hem hier nog niet vinden. Daarom het nieuw er bij gezet :wink:

Volgensmij was dit begonnen als VuurwerkDiscount product. Maar ze hebben ook al eens in een extra folder gestaan die van mijn plaatselijke Rubro dealer kwam. Ook Valk, VwOutlet, VwCentrum Brabant en de Driesprong hebben ze gehad.

Laatst bewerkt:
Volgensmij was dit begonnen als VuurwerkDiscount product. Maar ze hebben ook al eens in een extra folder gestaan die van mijn plaatselijke Rubro dealer. Ook Valk, VwOutlet, VwCentrum Brabant en de Driesprong hebben ze gehad.

Duidelijk verhaal. Ik zag ze inderdaad bij jouw laatste dealer op de site staan.

Ik heb deze vorig jaar gehad. Leuk stookvoer voor in de avond en in de aanbieding bijna net zo duur als de Duitse discounter potjes, maar met een betere uitwerking

Deze in de actie gekocht voor 24,95. Kleine 16 schots potjes, maar ze waren wreed goed, grote boeketten en vette burst. Zeker een aanrader :thumbup:

Blijf me verbazen wat er uit zulke kleine potjes kan komen. €5 per cake is echt een hele goede prijs voor deze potjes. Komt er volgend jaar in meervoud bij!

Heb er 2 van geschoten ivm mist. Leuke effecten, leuke prijs. Enige nadeel en ik vond hem erg storend. De safety voetjes, extra kartonnen flapjes kwamen van beide cakes los na ong 5 schoten. Vielen hierna om en schoten alle kanten op. Later gekeken en de lijm laag was summier. Onder 3 tubes zat een klein beetje lijm.

Back
Bovenaan