bolle-040
VWC lid
Ik heb tot nu toe nog geen xtje gereageerd,maar man o man heerlijke filmpjes zet je elke keer hier neer,dankjewel voor het plaatsen!
Haha blijft altijd leuk om dit soort bedankjes te lezen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb tot nu toe nog geen xtje gereageerd,maar man o man heerlijke filmpjes zet je elke keer hier neer,dankjewel voor het plaatsen!
Mooie Films en toch jammer van de 10:00 uur regel want bij jou filmpjes mis ik echt de overdag filmpjes vanaf die mooie locatie aan het water.
Ook van mijn kant, bedankt voor alle films! Bijzonder spul!
Ik vind de Zena Event box maar een saai ding eerlijk gezegd. Iedere keer als het tempo er in komt met een salvo valt hij weer terug in 'pats... boem... pats... boem', als je begrijpt wat ik bedoel.
Raptor box valt me qua effecten eigenlijk niks tegen, terwijl er op het forum toch vrij negatief op gereageerd wordt. Ook hier is het tempo niet geweldig, maar in ieder geval wel de effecten. Ik zou deze A+B>C>D schieten in een vervolg, maar dat is mijn mening uiteraard.
Ik moet wel zeggen, de crackling chry die ik had, had veel hardere crackling. De mijne kwam nog uit de Vuurwerkvisie fabriek. Die prefereer ik toch wel boven de 'Lesli' variant.
Bedankt voor je berichtZelf vonden we de event box ook 1 van de mindere van bozen van Zena
Raptor was met korting gewoon eentje die we moesten halen !
Wat heb je ongeveer betaald voor de Raptor? Ik vind hem voor 63 euro net iets aan de dure kant.