Blue Thunder

Haha ja waarschijnlijk wel. Daarom steek ik eerst vier blue thunders af en daarna 2 x 8 junior jacks :)
Daarvoor wil ik ook nog een waaier maken van 2 x 6 chengdu van pangufireworks, waarna deze blue thunders flink door kunnen knallen.

Filmen svp! ;-)

heb deze vandaag gewonnen met de evolution giveaway actie,samen met 3 andere blokken.
Heel erg bedankt mensen van evolution en vuurwerk orthen!
Bij mij in de buurt is geen evo filiaal,ken dit vuurwerklabel dus niet. nog niet.
Maar ik lees overal heel veel goeds van deze importeur en al zijn produkten.
Dat wordt dus zeker een mooi showtje de 31e !

heb deze vandaag gewonnen met de evolution giveaway actie,samen met 3 andere blokken.
Heel erg bedankt mensen van evolution en vuurwerk orthen!
Bij mij in de buurt is geen evo filiaal,ken dit vuurwerklabel dus niet. nog niet.
Maar ik lees overal heel veel goeds van deze importeur en al zijn produkten.
Dat wordt dus zeker een mooi showtje de 31e !

Volgens mij wel hoor Chupinazo, of ik heb me sterk vergist en je woont niet in Helmond :shocked:

Heerlijke knallen, gisteren werd deze er alleen uitgeknald door de Junior Jack in de finale. Vooral die versnelling maakt deze genieten.

Deze cake heeft mij echt verbaasd met hoe hard hij klonk, ook omdat hij in een behoorlijk open gebied is gechoten, ben benieuwd hoe deze dan ook klinkt als hij in de straat wordt gestookt :)

Was weer genieten, het tempo en de finale van deze cake doen het hem. Ook de knallen zijn hard, volgend jaar gewoon weer! :)

Wat ging die lekker! Opgevoerd als finale van de 18:00 uur show. Eerste rij normaal, en toen gas erop! Super ding, niks aan veranderen! :bye:

Had hem in mijn project ook net voor de afsluiter, helaas had ik een iets te lange stilte tussen deze en de finale.

Back
Bovenaan