Blue Storm *Nieuw 2025*

Pyro_024

VWC lid
Artikelnummer: 7004
Artikelnaam: Blue Storm
Bruto Gewicht: Info volgt
Netto Kruitgewicht: 462 gram
Aantal Schoten: 21 schoten
Effectomschrijving: Info volgt
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: Info volgt
Tijdsduur: 20 seconden
Stijghoogte: 35 meter
Adviesprijs: Info volgt

Je moet er van houden, maar ik vind het helemaal niets. Sierlijk ja, maar hij heeft geen power voor een totale wow factor.

Meer een blue lentebriesje. En met meer moet je dit effect ook niet afsteken...

Vind het een mooie cake. Houd wel van unieke producten en daar is dit er 1 van. Kleuren komen er mooi uit, de mine schiet lekker hoog en blijft mooi lang branden. Rest van de effecten komen ook goed over.

Kleine versie van die box hiermee. Doet die 't beetje te lang in gek ritme, is deze te snel voorbij. 't is ook nooit goed hè 😅 wel fijn dat zo een effect ook in kleiner formaat geleverd wordt 👍🏼 nou die fancakes van Obsessed nog 😁

Hele mooie cake! De W-shape blauwe horse tails met rode falling leaves is echt om te smullen. Ben heel benieuwd naar de prijs. Hij gaat in ieder geval op de wensenlijst.

Prijzig speeltje maar goed voor Riakeo betaal je dat ook zonder moeite. Ik heb hem toch maar besteld aangezien het echt een fantastisch ding is op video. En laatste jaar fomo

Deze vond ik in eerste instantie wel vet, op de falling leaves na. Nu ben ik toch erg blij met mijn killer coyote voor de actieprijs, gezien die het eerste effect van deze cake ook heeft (en een stuk betere prijs-kwaliteitverhouding heeft imo)

Back
Bovenaan