Blue Mine

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 404.150
Artikelnaam: Blue Mine
Netto Kruitgewicht: 60 gram
Aantal Schoten: 7
Effectomschrijving: Blauwe sterren met een zilveren chrysanthemum mine.
Richtprijs: €6,-
Film: volgt

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Mercurius Vuurwerk voor deze informatie.

ook ik ben erg benieuwt het zal vast een leuk voor er bij dingetje zijn .
maar goed we wachten het af :)

Hey, dit ziet er goed uit. Mooi budgetpotje; prima voor mijn doorlontprojecten! Ik was vorig jaar erg te spreken over de budgetpotjes van Mercurius, dus wellicht dat ik deze eens ga proberen. Effect klinkt goed, en zeker de prijs ook. Nog geen euro per schot.
Wel vind ik de effectomschrijving raar: hoe kan een chrysanthemum nou een mine maken? Moet het geen "Blauwe sterren mine met een zilveren chrysanthemum" zijn? Zeker gezien de naam "Blue mine", denk ik eerder dat de mine uit de blauwe sterren bestaat. Ach ja. Ik hou toch wel van een mine op zijn tijd :)

HIER een filmpje op de site van Mercurius.

Prima potje voor dat geld, leuke volle mines hoor!
Zit er aan te denken om i.p.v. 4x Amazing, 4x deze te nemen. Alleen heeft Amazing wel meerdere kleuren, en meer schoten.. :rolleyes:

HIER een filmpje op de site van Mercurius.

Prima potje voor dat geld, leuke volle mines hoor!
Zit er aan te denken om i.p.v. 4x Amazing, 4x deze te nemen. Alleen heeft Amazing wel meerdere kleuren, en meer schoten.. :rolleyes:

koop van allebij 4 wat kan het je schelen

Ik vond em erg tegenvallen. Het potje viel opeens om en knalde naar me buren toe. Opzich waren de effecten wel mooi voor dat kleine potje.

Raar dat hier weinig over gesproken wordt. Ik neem bijna nooit elk jaar hetzelfde, maar bestel hem dit jaar toch voor de 3e keer. Blijft een leuk dingetje om in de vooravond af te steken. 1x bestelt !

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Heb nog een filmpje gevonden van de Blue Mine, misschien neem ik er dit jaar ook eentje mee, leuk voor in projectje ofzo.. Credits gaan naar de filmmaker natuurlijk.

:bye:

Back
Bovenaan