Blue mine with golden spider tail

Was bij m'n dealer hele jaar erop, toen tijdens opening/bf deal eraf en nu d'r weer op...lekker betrouwbaar. Vraag is nu of ik er toch nog €90 voor over heb want ik vind het nog steeds teveel geld, met 20/25% korting was 't net goed.

Nie geweldig. Ik had de spider tails harder verwacht, krachtiger. Tuurlijk dik kwaliteit, mooi blauwe mines, verfijnde tails maar geen wow-factor, zeker niet voor volle pond van €90 waarvoor ik het gokje toch maar eens gewaagd heb

Speciaal dit ding een keer gekocht, niet goedkoop, maar leek me zo vet.
Nou, helemaal niets van dat effect erin, wat een ellende en het blauw was ook enkel bij de eerste rij te vinden en verder was het gewoon zilver.
Hier is echt wat mis gegaan, wat een meuk.

Je had de Golden Willow Mine w Blue Pearl.... Zitten wel vaker in verkeerde doos... Balen joh
Precies het effect dat ik zelf nooit zou kopen en dat blijkt maar, wat een teleurstelling dan.
Wel irritant ook als je dit inzet op shows, heb je toch een compleet ander beeld.

Inderdaad een domper deze cake. Zonde, want had me hier wel écht op verheugd. Ontzettend gaaf effect, prijzig maar afgelopen jaar eindelijk deze in de collectie gehad, presteert 'ie zo. Jammer.

Had hem ook. Sterker nog, had ze alle 4.
Ik vond ze prima, maar het moet wel windstil zijn. Prijs is wel erg fors.

Musthave? Nee, geen van allen. Leuk voor het effect (snelheid). Spider tails waren idd niet heel overweldigend, in de golden willow met blue tails was het blauw minder diep dan ik dacht ( gelukkig niet zo zilver als hierboven).

Back
Bovenaan