Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gaaf. Laatste boeketten met timerain lijken wat klein, kan ook gezichtsbedrog zijn na die enorme boeketten d'r voor. Vooral die met rode parels naar crackling vallen op.
Ik denk dat ik hem erbij neem en vastknoop als laatste cake aan het Prof. Firebase pakket. Althans, ervan uitgaand dat die inderdaad met dubbele lonten komt. Vind het wel echt zo'n finale bak, kort maar geweldig gevulde lucht.
Heb er twee afgestoken, allebei gingen ze te snel, maar bij 1 cake was het als een single row, BAM, cake leeg, alles door elkaar en weg 50 euri... Niemand geloofde dat dit het was, zou niet mogen nee.
Had toch meer van deze cake verwacht in de straat, erg hoge verwachting, maar is helaas niet waargemaakt, dat chry crackling kwam nu niet goed uit door de andere effecten die er doorheen zaten.
Bij mij ging hij goed, en dan is het een waar spektakel. Niet echt te snel dan m.i. gewoon goed vlot. Die 2 rijen tegelijk aan het eind is geweldig en je denkt dat het de finale is maar dan nog een luchtvullend crackling einde. Topcake.
Nog eens bekeken, film komt later dit jaar pas, maar hij schiet in 1,5 seconde leeg en na 5 seconden is het effect weg, duur potje dan en niet eens extra vet...
De tweede ging wel een stuk langzamer, maar voor het mooie toch echt te snel.
Zie ook dat het gewoon zeker niet de enorme crackling wolk is waarvoor ik hem zo gaaf vond en wilde, productiejaar 2013.