Bloody Sky [Uitloop]

De vuurwerkwinkel waar ik altijd vuurwerk haal verkoop hem niet meer!
(waarschijnlijk) Vanwege de hoge prijs werd hij maar weinig verkocht.
Weten jullie of ze overal zijn weggehaald?

En nu even over het product: Ik vind het een waaier met een te hoge prijs. (afgelopen jaar voor 75 euro) Verder vind ik dat de boeketten niet zo groot zijn als je voor de prijs zou verwachten, en dat de pot gewoon veel te snel over is.

Het is gewoon zonde dat ze de tails hebben weggelaten, het eerste jaar dat deze cake uitkwam was hij geweldig.
Vind hem persoonlijk iets minder, maar dat is mijn mening.

Echt zonde, die tail was een echte toevoeging. De boeketten waren niet echt groot, maar de tail maakte veel goed. Nu zijn de boeketten niet groter en de tail is weg:cry:

Jammer dat ze de tails weg hebben gedaan.
Ik hoop dat ze volgend jaar ook iets van de prijs afhalen.
Verder is het wel een hele mooie en spectaculaire pot.
Maar is helaas te duur voor mij...

Ja de tails weglaten neemt voor mij ook een groot deel van de "wow" factor weg.
Aan het begin van het 500grams tijdperk een must , maar door Lesli turned in to dust.

Nee, hij is inderdaad veranderd. Zie onderstaande filmpjes.

EERSTE VERSIE
movie

ACTUELE VERSIE
movie

Mijn voorkeur gaat ook uit naar de oorspronkelijke versie ...

Cameo

Hey wacht eens effe!:cool:
Hoe kan het dat bij de oude versie met de tails, het plaatje van de cake met het nieuwe label staat?? (en het filmpje ziet er trouwens niet bepaald oud uit!)

Hey wacht eens effe!:cool:
Hoe kan het dat bij de oude versie met de tails, het plaatje van de cake met het nieuwe label staat?? (en het filmpje ziet er trouwens niet bepaald oud uit!)
Ik denk dat het originele beeldmateriaal is bewerkt met nieuw artwork. Ik heb het filmpje uit de firstpost gebruikt.

Maar kijk anders naar mijn eigen filmpje van de eerste versie, van oudjaar 2006/2007.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zie je de tails? :D

Cameo

Als het goed is is deze weer in ere hersteld.
Filmpje van 3 september 2011 open dag bij Lesli.

Focus is gaar maar gaat om de tails zullen we maar zeggen.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan