Blockbuster [Uitloop]

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 843
Artikelnaam: Blockbuster
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 486 gram
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: 36 schoten in salvo recht en waaier met diverse effecten waaronder Crown King effect en dubbele finale
Tijdsduur: 35 seconden
Stijghoogte: 30 meter
Richtprijs: 49,95
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

(de kwaliteit van het filmpje is slecht door regenval en hiernaast doordat ik bij het constant afdrogen van de lens perongeluk aan de focusring heb gedraait)

Deze cake vond ik de topper van de avond! Goed uitgevoerde effecten, lekker opbouw / tempo

ziet er goed uit, hij duurt nog aardig lang en toch is de lucht de hele tijd vol met grote Boeketten.

Zelfs met al dat wind in de hoogte vind ik de effecten nog aardig tot hun recht komen. Vind de prijs alleen een beetje te prijzig voor een niet zo heel bijzonder effect.

Toen ik dit filmpje zag dacht ik, zo leuke cake, lekker tempo. Daarnaast dacht ik dat broekhoff eindelijk was afgestapt van het schieten van veel cakes tegelijk zodat je het effect van 1 cake goed kan beoordelen.

Maar na 30 s in het filmpje zijn de 36 schoten al voorbij, en dan moet het meeste nog komen. Denk dat hier op het filmpje een cake of 4 worden afgeschoten (door het snelle schieten is het lastig te tellen). Dit betekend dat als je 1 cake hebt er volgens mij aardig lange pauzes in zitten. De cake schiet volgens mij een stuk of 8 salvo´s. Als een cake daar anderhalve minuut over doet betekend dat er aardige pauzes, en dus zwarte lucht, in zit.

Denk dat hij alleen tegen gaat vallen.

Edit: (moet echt beter gaan lezen voordat ik oordeel....)
lees nu net in de beschrijving dat de cake maar 35 seconde duurt, dan vallen de pauzes dus mee.

Mooie cake! Vind alleen de prijs iets aan de hoge kant waardoor ik hem laat staan. Alleen als ik deze ergens met een mooie kortingsactie kan scoren zal ik er over nadenken.

Vond dit afgelopen vrijdag toch wel een topper hoor! Heerlijke pot om naar te kijken en denk dat hij qua prijs nog goed te doen is.

Mooist in HD:

Alleen jammer dat de schieters van de demo nooit gehoord hadden van V-shape en het hiermee rekening houden t.o.v. het publiek.

Vond dit ook echt een toppertje op de demo. Eén van de mooiste producten van de avond naar mijn mening. jammer dat ik hem niet meer met korting ergens kan scoren, 50 is me toch net te veel (alhoewel die dat misschien wel waard is, zeker t.o.v. andere 50euro potten).

Back
Bovenaan