Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb deze mail van Zena gekregen.. slap excuus? “Bedankt voor je bericht. Helaas zijn de Blitzies uitverkocht. Jouw afhaalpunt zal nog hierover met jouw contact opnemen. Je krijgt dan een vergoeding en extra oplossing.”
ach jij hoort tenminste iets.
heb ze zelf gister maar aangeschreven maar nog niets gehoord.
zijn maar 4 pakjes maar toch.....
Het punt is dat er 2 soorten bestellers zijn: via de ZENA-site en via de eigen Dealer-sites.
Op dit moment is ZENA bezig om de bestellers via de ZENA-site op te pakken en via de ZENA Dealers op te lossen.
Voor de bestellers via de Dealer-sites is het een ander verhaal en is er vooralsnog niets geregeld. Ik heb ZENA daar als winkelier zijnde over gesproken en men is intern aan het overleggen wat er met die laatste groep gaat gebeuren. Dat is de reden dat bijv. de Huisman Vuurwerk-klanten, en die van andere Dealers, nog niets gehoord hebben over zowel de Sky High Whistle als de Blitzies. We zitten hier natuurlijk wel achteraan.
Het punt is dat er 2 soorten bestellers zijn: via de ZENA-site en via de eigen Dealer-sites.
Op dit moment is ZENA bezig om de bestellers via de ZENA-site op te pakken en via de ZENA Dealers op te lossen.
Voor de bestellers via de Dealer-sites is het een ander verhaal en is er vooralsnog niets geregeld. Ik heb ZENA daar als winkelier zijnde over gesproken en men is intern aan het overleggen wat er met die laatste groep gaat gebeuren. Dat is de reden dat bijv. de Huisman Vuurwerk-klanten, en die van andere Dealers, nog niets gehoord hebben over zowel de Sky High Whistle als de Blitzies. We zitten hier natuurlijk wel achteraan.
Komen deze eigenlijk dit jaar wel?
Komen deze eigenlijk dit jaar wel?
Ik ben wat sceptisch met alle nieuwe Zena NL producten.(afkeuringen)
Had ze vorig jaar ook besteld dusss ja...
Precies wat Jordi zegt: ze liggen al sinds januari in de bunkers bij de Importeur...
Voor zover ik heb begrepen komen de Blitzies dit jaar wel. Meen eerder dit jaar gehoord te hebben dat ze al in NL zijn.
Ben van plan om deze zeker te bestellen, want de productfilm ziet er wel erg goed uit.
Precies wat Jordi zegt: ze liggen al sinds januari in de bunkers bij de Importeur...